forumnju z rachunkiemusługiCzy to normalne w Njumobile , że włączenie jakiejś usługi trwa ponad 6 godzin

Czy to normalne w Njumobile , że włączenie jakiejś usługi trwa ponad 6 godzin

 

Czy to normalne w Njumobile , że włączenie jakiejś usługi trwa ponad 6 godzin (2018-08-17 10:29)


Pytanie jak w tytule - czy w tej firmie włączanie usługi trwa ponad 6 godzin ? 

Zleciłem włączenie i czekam ponad 6 godzin i nie wiem czy to awaria, czy to w tej firmie norma ?

Właśnie zauważyłem, że informacja o usłudze na koncie jest sprzeczna.



W zakładce usługi jest napisane "usługa w trakcie zmiany"  

Natomiast w zakładce : statusy zleceń na modyfikacje usług jest napisane : ZREALIZOWANE
Jak zatem usługa może być jednocześnie zrealizowana i w realizacji jednocześnie ? Skąd ktoś ma wiedzieć, która informacja jest prawdziwa ?<h3>
</h3>

 

Czy to normalne w Njumobile , że włączenie jakiejś usługi trwa ponad 6 godzin (2018-08-17 14:30)

Zależy od tego, co to za usługa,  bo tego nie napisałeś. Informację, w jakim czasie zostanie włączona usługa,  znajdziesz w jej regulaminie. Jedne są włączane do 24 godzin, inne z nowym okresem rozliczeniowym.

odpowiedź

Czy to normalne w Njumobile , że włączenie jakiejś usługi trwa ponad 6 godzin | darek795 (17.08.2018, 10:29)


Pytanie jak w tytule - czy w tej firmie włączanie usługi trwa ponad 6 godzin ? 

Zleciłem włączenie i czekam ponad 6 godzin i nie wiem czy to awaria, czy to w tej firmie norma ?

Właśnie zauważyłem, że informacja o usłudze na koncie jest sprzeczna.



W zakładce usługi jest napisane "usługa w trakcie zmiany"  

Natomiast w zakładce : statusy zleceń na modyfikacje usług jest napisane : ZREALIZOWANE
Jak zatem usługa może być jednocześnie zrealizowana i w realizacji jednocześnie ? Skąd ktoś ma wiedzieć, która informacja jest prawdziwa ?<h3>
</h3>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników