forumnju z rachunkiemofertaNa mój numer często nie można się dodzwonić

Na mój numer często nie można się dodzwonić

 

Na mój numer często nie można się dodzwonić (2018-08-01 12:55)

Witam,
Mam problem ze swoim numerem, otóż przenosiłem go z upadłej już "sieci" FOLX, wyróżniała się wyjątkowymi numerami zaczynającymi się od 450... Akurat jeszcze w poprzedniej sieci miałem problem z głuchymi telefonami, więc zmiana in-plus.
Obecnie mam problem z tym aby niektóre osoby się do mnie dodzwoniły. Rodzina z poza kraju ma ten problem, wczoraj kurier (z Polski, DHL dokładnie) również miał problemy z połączeniem się ze mną. Obie osoby podczas dzwonienia do mnie otrzymują komunikat o treści: "Abonent poza zasięgiem", choć zasięg cały czas miałem. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś próbował się ze mną skontaktować... Co mogę z tym zrobić? Wymiana numeru przy obecnym rachunku wchodzi w grę? Da się tak zrobić?
Uprzedzam pytania, dzieje się tak również po resecie telefonu, a nawet jego zmianie. 

 

Na mój numer często nie można się dodzwonić (2018-08-01 20:12)

Z opisu wynika, że może to  być błąd w procesie przeniesienia numeru. Na Twoim miejscu złożyłabym zgłoszenie techniczne przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile. Należy podać przykłady z ostatnich 24 godzin i lokalizację (wraz z kodem pocztowym) oraz numer, który nie mógł się dodzwonić, więc warto wykonać test. Zmiana numeru w nju jest możliwa, ale jest to usługa płatna 50 zł.

odpowiedź

Na mój numer często nie można się dodzwonić | kamil_p (01.08.2018, 12:55)

Witam,
Mam problem ze swoim numerem, otóż przenosiłem go z upadłej już "sieci" FOLX, wyróżniała się wyjątkowymi numerami zaczynającymi się od 450... Akurat jeszcze w poprzedniej sieci miałem problem z głuchymi telefonami, więc zmiana in-plus.
Obecnie mam problem z tym aby niektóre osoby się do mnie dodzwoniły. Rodzina z poza kraju ma ten problem, wczoraj kurier (z Polski, DHL dokładnie) również miał problemy z połączeniem się ze mną. Obie osoby podczas dzwonienia do mnie otrzymują komunikat o treści: "Abonent poza zasięgiem", choć zasięg cały czas miałem. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś próbował się ze mną skontaktować... Co mogę z tym zrobić? Wymiana numeru przy obecnym rachunku wchodzi w grę? Da się tak zrobić?
Uprzedzam pytania, dzieje się tak również po resecie telefonu, a nawet jego zmianie. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

114 gości i 0 zalogowanych użytkowników