Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań | bartosz1 (27.07.2018, 15:34)
Witam uprzejmie.
Niedawno zamówiłem drugi numer za 9 zł w połączeniu z przeniesieniem tego numeru pod koniec umowy z Plusa. Niestety podczas odbioru od kuriera, okazało się, że dokumenty były wystawione na kogoś innego - trafiły do złej koperty. Czy muszę w takim razie ponawiać proces zamawiania, czy raczej czekać na poprawioną umowę? Mail wygenerowany automatycznie sugerował, że dokonałem zwrotu i powinienem ponowić zamówienie.
Jeśli zamówienie trzeba ponowić, mam także drugie pytanie.
Podczas przenosin pierwszego numeru coś poszło nie tak, ponieważ Plus obciążał mnie jeszcze przez dwa następne okresy rozliczeniowe po wypełnieniu formularza na stronie (numer ciągle nie był przeniesiony), a fakturę trzecią, wystawioną naprzód anulował dopiero miesiąc po aktywacji numeru w NJU. Próbując temu zapobiec, wziąłem z dużym wyprzedzeniem wyżej wspomniany drugi numer, jednak fakt, że z umową zostaje wysłana karta sim z tymczasowym numerem sugeruje, że już od momentu podpisania umowy będzie naliczana opłata 9 zł miesięcznie za numer tymczasowy, który jest mi w sumie nie potrzebny. Czy tak jest w rzeczywistości? Kiedy powinienem złożyć podanie o drugi numer, aby nie płacić niepotrzebnie co miesiąc 9 zł ani nie zostać obciążony przez Plusa kolejnymi fakturami, kiedy automatycznie przedłużą mi umowę na czas nieokreślony, jeśli umowa kończy mi się w dniu 3.10.18 ?
Z wyrazami szacunku,