forumnju z rachunkiemusługiwłączenie roamingu będąc za granicą

włączenie roamingu będąc za granicą

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2018-04-26 17:28)

Witam! Po przybyciu na Islandię zauważyłem, że mój nr w nju nie działa (brak sieci itp.). Chciałem włączyć usługę roamingu, ale do tego potrzebuję kodu superPIN (nie znam go), PUK również jest mi nieznany, aby cokolwiek załatwić muszę potwierdzić operację przesłanym przeze mnie SMSem, który oczywiście nie dotrze, a w celach weryfikacyjnych muszę podać informacje z dowodu, który został wymieniony przez brak ważności, więc nr dowodu też nie będzie się zgadzał.. Mam nju z rachunkiem. Jakieś porady co mam zrobić w takim wypadku? Z góry dziękuję

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2018-04-26 19:19)

Zaloguj się na swoim koncie i tam możesz włączyć roaming Zobacz: g24sq


[edytowane przez jacp11 o 19:24 w dniu 2018-04-26]
 

włączenie roamingu będąc za granicą (2018-04-28 17:04)

Witam. Jestem za granicą. Grecja - Korfu. Nie mogę używać telefonu bo mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci". Usługa "roaming" włączona. Telefon z rachunkiem i bez zaległości.  Co zrobić? Chce mieć kontakt z rodziną w PL. Również przez internet

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2018-04-28 19:38)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Jestem za granicą. Grecja - Korfu. Nie mogę używać telefonu bo mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci". Usługa "roaming" włączona. Telefon z rachunkiem i bez zaległości.  Co zrobić? Chce mieć kontakt z rodziną w PL. Również przez internet



Na pewno masz włączoną usługę roaming w usługach na koncie? Na początek zrestartuj telefon, jeżeli nic się nie zmieni, spróbuj ręcznie wybrać operatora w ustawieniach aparatu telefonicznego. Sprawdź kartę SIM w innym aparacie telefonicznym, jeżeli masz taką możliwość. Możesz też wyłączyć i ponownie włączyć usługę roaming na koncie. Jeżeli wszystkie te sposoby zawiodą wyślij zgłoszenie do techniki  przez formularz kontaktowy. Podaj lokalizację, sieć, z jaką próbujesz się połączyć, komunikat błędu lub dokładny opis, datę i godzinę zdarzenia (przykład z ostatnich 24 godzin).

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2018-04-29 15:20)

Oczywiście- zanim tu napisałem to wszystko próbowałem... po zgłoszeniu  (Na szczęście dostałem jakieś wifi) nagle "samo" wszystko zaczęło dzialac...  dobre i to... chociaż szkoda, że pół dnia szarpalem się z telefonem  (teraz wiem że niepotrzebnie) i straciłem czas na szukanie dostępu do Internetu

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2019-04-13 14:47)

Brak możliwości uruchomienia roomingu

~joann_a

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2019-04-13 22:55)

Cześć. Roaming możesz uruchomić w usługach po zalogowaniu na konto nju mobile. Jeżeli już jesteś za granicą, to pozostaje kontakt z innego numeru z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 690610610. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 22:56 w dniu 2019-04-13]
 

włączenie roamingu będąc za granicą (2019-05-06 20:48)

Cześć, mój chłopak który ma nr dodatkowy jest teraz w niemczech. Tel mu nie działa. Usługa roamingowa jest włączona. Infolinia nie działa. Może jakieś podpowiedzi? będę wdzięczna 

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2019-05-06 23:02)

Hej :) Niech zrestartuje, czyli wyłączy i włączy telefon, żeby zalogował się do sieci operatora zagranicznego. Sprawdź też mój post wyżej z 28.04.2018. Pozdawiam.

 

włączenie roamingu będąc za granicą (2019-05-07 07:53)

Hej, dziękuje za odpowiedź i chęć pomocy, niestety mimo podpowiedzi, również tych z 28.04.2018r tel nie działa ;( dodatkowo na odpowiedź z formularza kontaktowego mają 7 dni, a na infolinię próbuje się dodzwonić od wczoraj i nie ma połączenia...

~gość1557208416891

odpowiedź

włączenie roamingu będąc za granicą | pilotka (28.04.2018, 19:38)



Na pewno masz włączoną usługę roaming w usługach na koncie? Na początek zrestartuj telefon, jeżeli nic się nie zmieni, spróbuj ręcznie wybrać operatora w ustawieniach aparatu telefonicznego. Sprawdź kartę SIM w innym aparacie telefonicznym, jeżeli masz taką możliwość. Możesz też wyłączyć i ponownie włączyć usługę roaming na koncie. Jeżeli wszystkie te sposoby zawiodą wyślij zgłoszenie do techniki  przez formularz kontaktowy. Podaj lokalizację, sieć, z jaką próbujesz się połączyć, komunikat błędu lub dokładny opis, datę i godzinę zdarzenia (przykład z ostatnich 24 godzin).
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

79 gości i 0 zalogowanych użytkowników