forumnju na kartęofertaZa późne doładowanie

Za późne doładowanie

 

Za późne doładowanie (2018-04-01 18:20)

Od lipca zeszłego roku mam numer w ofercie "wszystko komórkowe za max 29 zł miesięcznie" (która nie dawno zniknęła i zmieniła się w "wszystko za nie więcej niż 29 zł"). Dniem granicznym w którym zawsze doładowywałem telefon na kwotę 30 zł był 16 dzień miesiąca i po doładowaniu z konta zostało pobierane 29 złotych i po krzyku. Jednak w tym miesiącu nie miałem możliwości doładowania 16 i sprawa przedłużyła się o 2 tygodnie. Myślałem jednak, że nie ważne w gruncie rzeczy kiedy doładuję, bo z konta i tak zostanie pobrana kwota 29 zł. Niestety pieniądze zostały wpłacone i nic się nie dzieje, żadnych esemesów ani informacji, jedynie ta o zwiększeniu stanu konta. Za staż miałem już 20GB internetu i teraz boję się, że stracę pakiet, albo i numer, nie do końca wiem co powinienem teraz zrobić. Wysłać jakiegoś SMS-a, dezaktywować i aktywować usługę na stronie? Ktoś miał podobny problem? 

 

Za późne doładowanie (2018-04-02 15:40)




doładowanie miałam ważne do 1 kwietnia !!!!!!
doładowałam konto w dniu 31 marca w wysokości 30zł przyszedł komunikat że knoto zostało doładowane a nie jest - o co chodzi? czemu tego nie ma i nie mogę rozmawiać ???

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Za późne doładowanie (2018-04-03 17:50)

to jest odpowiedź na post:

Od lipca zeszłego roku mam numer w ofercie "wszystko komórkowe za max 29 zł miesięcznie" (która nie dawno zniknęła i zmieniła się w "wszystko za nie więcej niż 29 zł"). Dniem granicznym w którym zawsze doładowywałem telefon na kwotę 30 zł był 16 dzień miesiąca i po doładowaniu z konta zostało pobierane 29 złotych i po krzyku. Jednak w tym miesiącu nie miałem możliwości doładowania 16 i sprawa przedłużyła się o 2 tygodnie. Myślałem jednak, że nie ważne w gruncie rzeczy kiedy doładuję, bo z konta i tak zostanie pobrana kwota 29 zł. Niestety pieniądze zostały wpłacone i nic się nie dzieje, żadnych esemesów ani informacji, jedynie ta o zwiększeniu stanu konta. Za staż miałem już 20GB internetu i teraz boję się, że stracę pakiet, albo i numer, nie do końca wiem co powinienem teraz zrobić. Wysłać jakiegoś SMS-a, dezaktywować i aktywować usługę na stronie? Ktoś miał podobny problem? [/cytat]


Najpierw sprawdź po zalogowaniu na koncie nju czy ta usługa jest w ogóle aktywna. Jeżeli jest, to musisz wydzwonić na komórkowe te 29.00 zł, bo to nie jest tak, że od razu Ci pobiera 29.00 i masz nielimitowane połączenia, opłaty pobiera zgodnie z cennikiem aż osiągniesz limit. Najszybciej pobiera transmisja danych, ale może przez opóźnienie w doładowaniu ją po prostu wyłączyłeś. Stażu nie tracisz, więc o to się nie martw, tak samo numeru, doładowanie przedłuża jego ważność o 6 miesięcy. Możesz wysłać SMS o treści ILE pod 585 żeby sprawdzić ile musisz wydać, by osiągnąć próg.


[cytat]


doładowanie miałam ważne do 1 kwietnia !!!!!!
doładowałam konto w dniu 31 marca w wysokości 30zł przyszedł komunikat że knoto zostało doładowane a nie jest - o co chodzi? czemu tego nie ma i nie mogę rozmawiać ???



 Sprawdź na liście połączeń, na co zostały wykorzystane środki. 

[edytowane przez pilotka o 17:57 w dniu 2018-04-03]

odpowiedź

Za późne doładowanie | pilotka (03.04.2018, 17:50)



 Sprawdź na liście połączeń, na co zostały wykorzystane środki. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników