brak dostawy karty przez DPD | ~damrud (25.09.2019, 19:24)
Miałem podobną sytuację z kurierem DPD. Podczas składania oferty przez stronę nju mobile, przeczytać można informację, że kurierzy w dużych miastach pracują do 19. Na tej podstawie, jako mieszkaniec Krakowa, w dodatku ścisłego centrum uznałem, że podpisanie umowy nie będzie stanowiło żadnego problemu. Ze strony nju mobile wszystko przebiegło profesjonalnie, umowa została wysłana już następnego dnia. Kurier próbował dostarczyć przesyłkę w poniedziałek o 12. Oczywiście nie było mnie w domu, gdyż jak wszystkie osoby zamawiające ofertę na abonament, byłem wtedy w pracy. Usługa online DPD pozwoliła mi wybrać czas i godzinę dostawy, którą ustawiłem na środę w godz. 16-18 (zgodnie z możliwymi do wyboru opcjami na stronie DPD). W środę jednak oczywiście kuriera nie zastałem a pani w Centrali DPD powiedziała, że był znowu o 12 i nikogo nie zastał. Uświadomiłem panią, że o 12 jestem w pracy i nie mogę odebrać paczki przed 16, spytałem o możliwe rozwiązania. Pani skomentowała to krótko "w takim razie jest to niemożliwe" i poleciła podjechać do Magazynu DPD w innym mieście.
Uważam, że współpraca z firmą DPD jest utrudnieniem dla potencjalnych klientów Nju mobile i jako klient czuje się rozczarowany przebiegiem transakcji. Moim zdaniem możliwość podpisania umowy w godzinach popołudniowych powinna być standardem.