Witam,
nie jestem już użytkownikiem NJU. Prowadzę jednak korespondencję (do tej chwili w formie papierowej) z firmą. Niestety, ostatnio, po kontakcie telefonicznym, miałam otrzymać odpowiedź z NJU z załącznikiem (czyli najważniejszym pismem, wyjaśniającym moją reklamację). Maila otrzymałam, tyle, że bez załącznika :( mail przesłany, wygenerowany automatycznie nie daje możliwości odpowiedzi na niego i odsyła na stronę NJU. Tylko, że tam, nie będąc juz klientem NJU, nie mam żadnego formularza kontaktowego do kontaktu z obsługą ! Jak mam się z Państwem skontaktować skoro:
1. nie jestem klientem i nie mogę się skontaktować ze swojego konta;
2. nie odbierają Państwo telefonu 690 610 610. Kilkakrotna próba nie powiodła się
3. na stronie nie ma żadnego formularza dla nie-klientów
4. nie mam zdolności telepatycznych i próba przekazania tą drogą Pani I.W. - Doradcy ds Klienta nju mobile informacji o tym, że nie dołączyła pliku nie wchodzi w grę