forumstrona www, moje kontostronaBrak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego

Brak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego

 

Brak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego (2018-03-27 09:12)

Witam,
nie jestem już użytkownikiem NJU. Prowadzę jednak korespondencję (do tej chwili w formie papierowej) z firmą. Niestety, ostatnio, po kontakcie telefonicznym, miałam otrzymać odpowiedź z NJU z załącznikiem (czyli najważniejszym pismem, wyjaśniającym moją reklamację).  Maila otrzymałam, tyle, że bez załącznika :( mail przesłany, wygenerowany automatycznie nie daje możliwości odpowiedzi na niego i odsyła na stronę NJU. Tylko, że tam, nie będąc juz klientem NJU, nie mam żadnego formularza kontaktowego do kontaktu z obsługą ! Jak mam się z Państwem skontaktować skoro:
1. nie jestem klientem i nie mogę się skontaktować ze swojego konta;
2. nie odbierają Państwo telefonu 690 610 610. Kilkakrotna próba nie powiodła się
3. na stronie nie ma żadnego formularza dla nie-klientów
4. nie mam zdolności telepatycznych i próba przekazania tą drogą Pani I.W. - Doradcy ds Klienta nju mobile informacji o tym, że nie dołączyła pliku nie wchodzi w grę

~leval

 

Brak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego (2018-03-27 13:13)

Czyżby NJU nie czytało swojego forum i nie odpowiadało klientom ??? To tym bardziej źle o nich świadczy. Dobrze, że uciekłam.

~leval

 

Brak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego (2018-03-27 14:03)

To jest forum uzytkowników Nju, a nie Biura Obsługi Klienta, więc nie dziw się, że nikt z firmy Ci nie odpowiada

odpowiedź

Brak odpowiedzi na reklamację - Brak formularza kontaktowego | ~leval (27.03.2018, 09:12)

Witam,
nie jestem już użytkownikiem NJU. Prowadzę jednak korespondencję (do tej chwili w formie papierowej) z firmą. Niestety, ostatnio, po kontakcie telefonicznym, miałam otrzymać odpowiedź z NJU z załącznikiem (czyli najważniejszym pismem, wyjaśniającym moją reklamację).  Maila otrzymałam, tyle, że bez załącznika :( mail przesłany, wygenerowany automatycznie nie daje możliwości odpowiedzi na niego i odsyła na stronę NJU. Tylko, że tam, nie będąc juz klientem NJU, nie mam żadnego formularza kontaktowego do kontaktu z obsługą ! Jak mam się z Państwem skontaktować skoro:
1. nie jestem klientem i nie mogę się skontaktować ze swojego konta;
2. nie odbierają Państwo telefonu 690 610 610. Kilkakrotna próba nie powiodła się
3. na stronie nie ma żadnego formularza dla nie-klientów
4. nie mam zdolności telepatycznych i próba przekazania tą drogą Pani I.W. - Doradcy ds Klienta nju mobile informacji o tym, że nie dołączyła pliku nie wchodzi w grę
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

61 gości i 0 zalogowanych użytkowników