forumnju z rachunkiemofertaNumer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić!

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić!

 

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! (2018-03-12 10:50)

Przy przenoszeniu pierwszego numeru wszystko poszło dobrze.
<font color="#185d68">
</font>
Teraz przenosiłem drugi i ... nie przeniosłem. Coś poszło nie tak chyba przy składaniu zamówienia, że w efekcie zamówiłem tylko nowy numer. Dziś się zorientowałem jak przyszła pierwsza faktura na 9 zł, że to nie jest numer tymczasowy, ze nigdzie nie ma nic o przenoszeniu mojego numeru z innej sieci. :(
Jak to teraz naprawić? Jak przenieść sam numer na konto, które już mam?

~abaqus

 

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! (2018-03-12 12:48)

Cześć. Najlepiej złóż rezygnację z tego nowego numeru przez bezpłatną infolinię 800280500. Numer zostanie wyłączony z okresem wypowiedzenia, który przypada na koniec pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego po złożeniu rezygnacji. Już teraz możesz złożyć zamówienie na numer dodatkowy. Na stronie nju mobile jest opcja dokup nju dodatkowy (żółty przycisk), po wybraniu tej opcji odsyła do formularza, gdzie wpiszesz numer podstawowy, który masz już w nju, wybierz ten, który wcześniej przeniosłeś. Następnie SMS-em przyjdzie hasło na ten numer. Potwierdzisz to hasło, a następnie z trzech dostępnych niżej opcji wybierasz ostatnią: Chcę przenieść numer do nju. Wypełniasz resztę i czekasz na kuriera :). Pozdrawiam.

 

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! (2018-03-12 18:46)

Dziękuję za odpowiedź.
Mam jeszcze jedną wątpliwość, czy opisana procedura z dokupieniem numeru zadziała, jeżeli numer który chce przenieść jest w starej sieci zarejestrowany na inną osobę?
Tzn. czy będę miał możliwość podania danych tej innej osoby jako właściciela, czy też z automatu weźmie moje dane? W tym drugim przypadku będzie oczywiście odmowa operatora dotychczasowego na przeniesienie ze względu na nieprawidłowe dane. Dlatego właśnie pierwotnie próbowałem przenosić ten drugi numer zupełnie niezależnie, co skończyło się jak się skończyło...

 

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! (2018-03-12 19:00)

Nie zadziała niestety. Numer dodatkowy musi być zarejestrowany na dane osoby, na którą zarejestrowany jest numer podstawowy, czyli na Ciebie. Najpierw należy więc dokonać przerejestrowania numeru u dotychczasowego operatora na Ciebie, a dopiero jak numer zostanie przerejestrowany, zlecić przeniesienie numeru jako nju dodatkowy.

odpowiedź

Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! | pilotka (12.03.2018, 12:48)

Cześć. Najlepiej złóż rezygnację z tego nowego numeru przez bezpłatną infolinię 800280500. Numer zostanie wyłączony z okresem wypowiedzenia, który przypada na koniec pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego po złożeniu rezygnacji. Już teraz możesz złożyć zamówienie na numer dodatkowy. Na stronie nju mobile jest opcja dokup nju dodatkowy (żółty przycisk), po wybraniu tej opcji odsyła do formularza, gdzie wpiszesz numer podstawowy, który masz już w nju, wybierz ten, który wcześniej przeniosłeś. Następnie SMS-em przyjdzie hasło na ten numer. Potwierdzisz to hasło, a następnie z trzech dostępnych niżej opcji wybierasz ostatnią: Chcę przenieść numer do nju. Wypełniasz resztę i czekasz na kuriera :). Pozdrawiam.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

48 gości i 0 zalogowanych użytkowników