Numer się nie przeniósł - nie wiem co zrobić! | pilotka (12.03.2018, 12:48)
Cześć. Najlepiej złóż rezygnację z tego nowego numeru przez bezpłatną
infolinię 800280500. Numer zostanie wyłączony z okresem wypowiedzenia,
który przypada na koniec pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego po
złożeniu rezygnacji. Już teraz możesz złożyć zamówienie na numer
dodatkowy. Na stronie nju mobile jest opcja dokup nju dodatkowy (żółty
przycisk), po wybraniu tej opcji odsyła do formularza, gdzie wpiszesz
numer podstawowy, który masz już w nju, wybierz ten, który wcześniej
przeniosłeś. Następnie SMS-em przyjdzie hasło na ten numer. Potwierdzisz
to hasło, a następnie z trzech dostępnych niżej opcji wybierasz
ostatnią: Chcę przenieść numer do nju. Wypełniasz resztę i czekasz na
kuriera :). Pozdrawiam.