to jest odpowiedź na post:
Jeżeli zadano pytanie, to należy na nie odpowiedzieć, a nie obrażać pytającego. Z billingi niestety nie wynika, dlaczego pobrane są opłaty przewyższające ogólna kwotę 29,99 zł.
Nie można uzyskać rzetelnej odpowiedzi, skąd takie powiększone rachunki nawet od pracownika infolinii. Po prostu jest to tak zagmatwane, by nie wiadomo było za co się płaci.
Reklamy oszukują potencjalnych klientów, skoro płacimy więcej niż abonament i nikt nie chce nam wyjaśnić za co.
Cześć. Na forum nikt nie ma dostępu do Twojego rachunku szczegółowego. Limit w usłudze nie wynosi 29.99 zł, tylko 29.00 zł. Może masz starszą wersję usługi i masz doliczane opłaty za połączenia na stacjonarne? Jak się nazywa dokładnie usługa, z której korzystasz? W reklamie nie znajdziesz wszystkich informacji o usłudze, są one w regulaminie. Wierzyć mi się nie chce, by konsultant nie potrafił wyjaśnić opłat na bilingu, chyba że trafiłaś na jakiegoś kompletnego laika, ale wtedy nie rozłączyłabym się tylko poprosiła, by się skonsultował z kimś bardziej zorientowanym w temacie, bo to nie jest jakaś czarna magia, której nikt nie ogarnia :) Jeżeli nie zgadzają się opłaty, to możesz je zareklamować przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. To nie jest tak, że nikt nic nie wie :) Pozdrawiam.
[edytowane przez pilotka o 00:22 w dniu 2018-03-12]