niekompetencja NJU | ~krzysztofp (26.11.2013, 21:47)
przestrzegam przed tą siecią. Numer miał zostać przeniesiony z Plusa i uruchomiony w nju w dniu 17-011-2013. Do dzisiaj (26-11-2013) pomimo wielu telefonów do obsługi (każdy za 5 zł), maili, pomimo za każdym razem zapewnienia konsultantów że na drugi dzień skontaktują się ze mną w sprawie rozwiązania problemu (po konsultacjach z działem technicznym) oczywiście tego kontaktu nie ma.
Problem zaczął się od momentu przysłania umowy, która przyszła bez karty sim. Pomimo zgłoszenia na obsługę (i zatwierdzenia zlecenia) przez dwa tygodnie karta nie została dosłana, kolejny telefon na 2 dni przed włączeniem numeru po przeniesieniu i informacja że karta po prostu nie została wysłana. Po tym telefonie pewnie w ramach "promocji" praktycznie dzień po dniu przysłane dwie karty sim z których jedną uruchomiono na numerze tymczasowym a drugiej konsultant stwierdził że nie może uruchomić (po wyjaśnieniu sytuacji). Dzieje się to oczywiście w momencie kiedy numer przenoszony jest już włączony w sieci nju.
Prośba o podanie namiarów na osobę kompetentną, która potrafiła by rozwiązać problem oczywiści spełzła na niczym.
Potwierdzenie pracownicy nju mogą sobie sprawdzić po numerze konta 1.14303452 (a zresztą przecież rozmowy konsultantów z klientami są nagrywane, ale jeżeli trzeba to mogę podać dane niekompetentnych konsultantów)
Zakładam że oczywiście taki negatywny wpis nie pojawi się na forum.