faktura podwyzszona

 

faktura podwyzszona (2018-01-31 14:51)

Witam,przyszła faktura na 29,19zl dwie poprzednie były na 29,00zl i było ok,miałem płacić za wszystko 29,00zl a tu taka niespodzianka.

 

faktura podwyzszona (2018-01-31 23:10)

Może masz przekierowanie połączeń lub wideorozmowę? Sprawdź na rachunku szczegółowym z czego wynika opłata.

 

faktura podwyzszona (2018-02-26 14:09)

Posiadam opcję "nie więcej niż 29 zł plus 10 zł do stacjonarnych" dlaczego po raz 3 mój rachunek przekracza 40 zł?

 

faktura podwyzszona (2018-02-27 07:10)


[edytowane przez jacp11 o 07:13 w dniu 2018-02-27]
 

faktura podwyzszona (2018-02-27 07:12)

to jest odpowiedź na post:

Posiadam opcję "nie więcej niż 29 zł plus 10 zł do stacjonarnych" dlaczego po raz 3 mój rachunek przekracza 40 zł?


Popatrz na SMSy i połączenia  z numerami o podwyższonej opłacie. Wszystko masz na billingu
No i spójrz na post tuz nad twoim:

[edytowane przez jacp11 o 07:12 w dniu 2018-02-27]
 

faktura podwyzszona (2018-03-04 11:18)

Czy jeżeli kupię ofertę 29 zł (za nielimitowane smsy i połączenie komórkowe +10GB i do 10 zł za połączenia stacjonarne) to połączenia z telefonami stacjonarnymi będą liczone za normalną stawkę tj 0.19 zł za min (do momentu dojścia do 10 zł za te połączenia), czy też do mojego rachunku automatycznie (po wykonaniu takiego telefonu) zostanie dołączona kwota 10 zł?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~ala

 

faktura podwyzszona (2018-03-04 13:54)

Teraz już nie ma tej usługi. Zastąpiono ją usługą Wszystko nie więcej niż 29.00 zł., gdzie stacjonarne są liczone do limitu 29.00 zł. Przy wcześniejszej wersji usługi, czyli Wszystko komórkowe za 29.00 zł, gdzie obowiązywał dodatkowy limit 10.00 zł na stacjonarne za każde połączenie była naliczana opłata zgodnie z Cennikiem, więc za pojedyncze rozmowy opłaty były doliczane do faktury, ale nie 10.00 zł od razu, tylko jak wydzwoniłaś na 10.00 zł, jak mniej to oczywiście ta kwota była niższa.

[edytowane przez pilotka o 14:05 w dniu 2018-03-04]
 

faktura podwyzszona (2018-03-11 21:11)

to jest odpowiedź na post:


Popatrz na SMSy i połączenia  z numerami o podwyższonej opłacie. Wszystko masz na billingu
No i spójrz na post tuz nad twoim:




Które numery są o podwyższonej opłacie?

 

faktura podwyzszona (2018-03-11 23:50)

to jest odpowiedź na post:




Które numery są o podwyższonej opłacie?




Np. infolinie zaczynające się od 801, 501800800, 501808080, numery skrócone np. *610 (połączenie z Biurem Obsługi Klienta). Wszystkie znajdziesz w cenniku http://www.njumobile.pl/b/articles/cennik/cennik_usług_w_ofercie_nju_z_rachunkiem_z_22.10.2014_ze_zmianami_obowiązującymi_od_15.06.2017.pdf

[edytowane przez pilotka o 23:51 w dniu 2018-03-11]

odpowiedź

faktura podwyzszona | jacp11 (27.02.2018, 07:10)


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

56 gości i 0 zalogowanych użytkowników