to jest odpowiedź na post:
nie wykonywałem żadnych rozmów premium ani nie wysyłałem smsów,
dlaczego na fakturze mam ponad 50 zł?
Widzę że inni też się na to skarżą, czyżby jednak Nju Mobile to jedna wielka ściema?
Ciekawe, że jak dotąd wszyscy "inni się skarżący", włącznie z Tobą, nie podają żadnych konkretów za co im rzekomo zawyżono faktury. A przecież jest coś takiego jak szczegółowy wykaz połączeń. Można także sprawdzać billing online, zrzucić wybrany okres do Excela, przeanalizować. Inaczej jest to dyskusja o wróżeniu z fusów.
Poza tym oprócz SMS-ów premium dodatkowo płatne są np. rozmowy międzynarodowe (gdy dzwonisz z Polski na nr zagraniczny), albo np. połączenia video, roaming poza strefą UE, itp. Szczegóły znajdziesz w cenniku.
[EDIT]
i jeszcze jedno. Zmiany w pakietach aktywują się od następnego okresu rozliczeniowego. Czyli jeśli Twój okres rozliczeniowy zaczyna się np. od 1-szego dnia miesiąca oraz zmianę z 39zł na 29 zrobiłeś np. 1-szego października, rozliczenia wg. nowego limitu weszły w życie dopiero od 1-szego listopada. To mogła być przyczyna (lub jedna z przyczyn) "zawyżonego" rachunku (za październik), ale wróżbitą Maciejem nie jestem ;)
[edytowane przez stanley99 o 13:54 w dniu 2017-11-17]