forumstrona www, moje kontomoje kontoDostałem złą umowę...

Dostałem złą umowę...

 

Dostałem złą umowę... (2017-09-14 17:44)

Dostałem błędną umowę, czy mogę ją zwrócić kurierowi gdy przyjedzie z nową, czy wyślecie do mnie osobno kuriera mającego odebrać odstąpienie od umowy z kartą SIM.
Moje zgłoszenie w formularzu dotyczyło umowy z przeniesieniem numeru, jednak dostałem umowę na nowy numer, na infolinii dowiedziałem się że nie mogę korzystać z tej karty sim bo muszę mieć nową umowę, aneksu poprawiającego nie zrobią. 
I jeszcze uwaga do techników programistów strony, nie działa wam przeładowanie formularza po zmianie opcji z "nowy numer" na "chcę przenieść numer" w wersji mobilnej strony, sprawdzane na HTC One M8 i Samsung Galaxy S8 w przeglądarce Chrome i Maxthon.

~kam2k2

 

Dostałem złą umowę... (2017-09-14 21:09)

Trzeba było na komputerze zrobić na na bawić się w zmianę umowy na małym smartfonie.

 

Dostałem złą umowę... (2017-09-16 10:59)

Z tego co piszesz to umowę dostałeś zgodną z tym co było w systemie.
Jeśli system na smartfonie czegoś nie odświeżył i wybrana była inna opcja niż chciałeś wybrać to trzeba było patrzeć i uważnie czytać podsumowanie. Po zakończeniu można zapisać PDF-a z podsumowaniem, gdzie powinno być napisane jaki dostaniesz numer tymczasowy i jaki numer przenosisz.
Poza tym jak wspomniał jackbb lepiej robić takie operacje na komputerze, bo na większym ekranie lepiej widać co się wybrało i łatwiej wychwycić błędy w formularzu.

[EDIT]
W tym wypadku musisz wysłać wypowiedzenie, czy oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni, bo inaczej będziesz płacił podwójne rachunki. Za nieużywany numer w ofercie z rachunkiem jest to 9zł/mc.

[edytowane przez nju_klient o 11:01 w dniu 2017-09-16]

odpowiedź

Dostałem złą umowę... | ~kam2k2 (14.09.2017, 17:44)

Dostałem błędną umowę, czy mogę ją zwrócić kurierowi gdy przyjedzie z nową, czy wyślecie do mnie osobno kuriera mającego odebrać odstąpienie od umowy z kartą SIM.
Moje zgłoszenie w formularzu dotyczyło umowy z przeniesieniem numeru, jednak dostałem umowę na nowy numer, na infolinii dowiedziałem się że nie mogę korzystać z tej karty sim bo muszę mieć nową umowę, aneksu poprawiającego nie zrobią. 
I jeszcze uwaga do techników programistów strony, nie działa wam przeładowanie formularza po zmianie opcji z "nowy numer" na "chcę przenieść numer" w wersji mobilnej strony, sprawdzane na HTC One M8 i Samsung Galaxy S8 w przeglądarce Chrome i Maxthon.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

53 gości i 0 zalogowanych użytkowników