forumnju na kartęusługiProblem z pakietem transferu danych, brak Internetu

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu

 

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu (2017-08-24 11:05)

Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało?  Wi-Fi działa normalnie.

 

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu (2017-08-24 11:29)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało?  Wi-Fi działa normalnie.
[/cytat]

[cytat]Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało?  Wi-Fi działa normalnie.



Cześć jestem w podobnej sytuacji na dzień dzisiejszy. Ostatni taki incydent miał miejsce aż tydzień temu.. Na swoim koncie mam zgromadzone 30gb internetu i po doładowaniu zabrało mi wszystko z konta i nie mogłem ani korzystać z internetu ani rozmów bo uwaga uwaga rzekomo "nie załączył mi się jakiś pakiet" to cytat konsultantki Nju Mobile. Dodała również że ( to będzie hit! ) powinienem  wyłączać sobie pakiet danych wieczorem w momencie gdy kończy mi się okres rozliczeniowy (guzik mnie to obchodzi internet za który płacę ma działać...) . Jestem ich klientem od dobrych 4 lat. Ten miesiąc mocno dał mi do zrozumienia że czas najwyższy zmienić operatora!!
Dodam że infolinia jest płatna i w jaki sposób mają mnie obsłużyć w momencie gdy STAN MOJEGO KONTA WYNOSI 0 ?!?!
Formularz kontaktowy NIE DZIAŁA!

 

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu (2017-08-25 12:38)

to jest odpowiedź na post:



Cześć jestem w podobnej sytuacji na dzień dzisiejszy. Ostatni taki incydent miał miejsce aż tydzień temu.. Na swoim koncie mam zgromadzone 30gb internetu i po doładowaniu zabrało mi wszystko z konta i nie mogłem ani korzystać z internetu ani rozmów bo uwaga uwaga rzekomo "nie załączył mi się jakiś pakiet" to cytat konsultantki Nju Mobile. Dodała również że ( to będzie hit! ) powinienem  wyłączać sobie pakiet danych wieczorem w momencie gdy kończy mi się okres rozliczeniowy (guzik mnie to obchodzi internet za który płacę ma działać...) . Jestem ich klientem od dobrych 4 lat. Ten miesiąc mocno dał mi do zrozumienia że czas najwyższy zmienić operatora!!
Dodam że infolinia jest płatna i w jaki sposób mają mnie obsłużyć w momencie gdy STAN MOJEGO KONTA WYNOSI 0 ?!?!
Formularz kontaktowy NIE DZIAŁA!



To samo! Mam 0.01 na koncie a poinformowano mnie bym skontaktowała się z konsultantem... Żenujące. Napisałam maila - nie dostałam odpowiedzi. Jeśli chodzi o obsługę oraz support to jest porażka w tej sieci. Tez jestem nju od 3-4 lat i pierwszy raz taka sytuację mam. Normalnie radziłam sobie sama, ale kiedy potrzebuje pomocy nie mogę jej nigdzie znaleźć, chyba że zapłacę by móc połączyć się z konsultantem. 10zł zapłaciłam za 50MB internetu, gdyż go potrzebowałam, a 15GB wciąż czeka, bo nie moge skorzystać z nich...

 

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu (2018-07-12 18:16)

Mam podobnie , nie mam w ogólnie transferu ale mam b.duzo GB neta :)

~gugu

 

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu (2018-07-16 15:00)


odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu | ~gugu (12.07.2018, 18:16)

Mam podobnie , nie mam w ogólnie transferu ale mam b.duzo GB neta :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

66 gości i 1 zalogowanych użytkowników