Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało? Wi-Fi działa normalnie.
[/cytat]
[cytat]Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale
wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam.
Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz
mam taką sytuację. Co się stało? Wi-Fi działa normalnie.
Cześć
jestem w podobnej sytuacji na dzień dzisiejszy. Ostatni taki incydent
miał miejsce aż tydzień temu.. Na swoim koncie mam zgromadzone 30gb
internetu i po doładowaniu zabrało mi wszystko z konta i nie mogłem ani korzystać z internetu ani rozmów bo uwaga uwaga
rzekomo "nie załączył mi się jakiś pakiet" to cytat konsultantki Nju
Mobile. Dodała również że ( to będzie hit! ) powinienem wyłączać sobie pakiet danych wieczorem w momencie gdy kończy mi się okres rozliczeniowy (guzik mnie to obchodzi internet za który płacę ma działać...) . Jestem ich klientem od dobrych 4 lat. Ten miesiąc mocno dał mi do zrozumienia że czas najwyższy zmienić operatora!!
Dodam że infolinia jest płatna i w jaki sposób mają mnie obsłużyć w momencie gdy STAN MOJEGO KONTA WYNOSI 0 ?!?!
Formularz kontaktowy NIE DZIAŁA!