forumnju na kartęusługiPomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-16 12:20)

Witam,


14.08.2017 rozpoczął mi się nowy okres rozliczeniowy w usłudze wszystkodarmowe 29 na kartę. Tego samego dnia przekroczyłem wymagany próg 29 zł. Darmowe połączenia i smsy zostały aktywowane. Internet nie. Dzisiaj dzwoniłem, okazało się, że usługa żle się aktywowała. Pani zleciła ponowną aktywację i pakiet pokazał się na stronie. 


Doładowałem konto kwotą 10 zł, ponieważ mimo dostępnego pakietu, internet nie działał. Po doładowaniu, ściąga środki z konta głównego zamiast z pakietu GB. 


Jakieś pomysły?

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-17 07:37)

Ja również doładowałem kwotą 50 zł. i miało być 25 GB internetu a mimo wszystko pobiera za internet. O co chodzi?

~nju

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-17 20:24)

U mnie zaszła ta sama sytuacja i zamiast z pakietu 30gb, zabrało mi środki z konta i zablokowało internet. Kiedy rozmowy i smsy działają. Proszę o zwrot środków na konto z przyczyny winy systemu, oraz poprawne aktywowanie usługi  im dłużej nju mobile.

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-21 01:30)

mam ten sam problem zamiast pobierac mi pieniadze na pakiet to pieniadze ida na internet i nw co z tym zrobic POMOCY NJU

~gizmq1231

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-26 00:54)

to jest odpowiedź na post:

Witam,


14.08.2017 rozpoczął mi się nowy okres rozliczeniowy w usłudze wszystkodarmowe 29 na kartę. Tego samego dnia przekroczyłem wymagany próg 29 zł. Darmowe połączenia i smsy zostały aktywowane. Internet nie. Dzisiaj dzwoniłem, okazało się, że usługa żle się aktywowała. Pani zleciła ponowną aktywację i pakiet pokazał się na stronie. 


Doładowałem konto kwotą 10 zł, ponieważ mimo dostępnego pakietu, internet nie działał. Po doładowaniu, ściąga środki z konta głównego zamiast z pakietu GB. 


Jakieś pomysły?




Zgłoś sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-26 14:05)

-

[edytowane przez gość1503749113450 o 18:14 w dniu 2017-08-26]
 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2017-08-26 19:22)

Jak coś nie działa lub jest problem z działaniem usługi to należy napisać oficjalną reklamację, zamiast żalić się na forum.
Tutaj nie ma kontaktu z BOK, więc żale na forum nic nie zmienią poza ewentualnym samopoczuciem piszącego.

 

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego (2018-02-17 15:38)

Zadzwoń do BOK bo się okaże że masz inną taryfę niż pokazuje aplikacja. Mi pokazywało w internecie że mam taryfę "nie więcej niż 29" a babka z infolinii że "miesio19"

~malo

odpowiedź

Pomimo aktywnego pakietu GB w usłudze wszystkodarmowy, pobiera środki z konta głownego | gość1503701543951 (26.08.2017, 00:54)




Zgłoś sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

76 gości i 0 zalogowanych użytkowników