forumnju z rachunkiemofertaNju Buzz a Nju z Rachunkiem

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem

 

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem (2017-07-18 20:38)

Witam, od dzisiaj jestem w nju, a dokładniej "najwięcej za 39zł". W momencie gdy sprawdzam ilość internetu na stronie - pokazuje mi że mam Nju Buzz, i 3 giga internetu, gdzie powinienem mieć dobre 20giga internetu, co robić? I okres rozliczeniowy mam 18.07, więc dzisiaj muszę doładować konto czy jak teraz?

 

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem (2017-07-18 20:58)

Jak jesteś od dzisiaj to poczekaj do jutra, zwykle w ciągu pierwszej doby nic na stronie nie jest pokazywane poprawnie. Jeśli jutro nadal będą problemy to zadzwoń lub napisz reklamację. Nic nie musisz doładowywać w usłudze nju z rachunkiem, czekaj spokojnie na fakturę.

 

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem (2017-07-18 22:12)

Czyli pozostaje mi czekać do jutra minimum, tak? Bo na stronie mam aktywną usługę
<h3>"najwięcej-nie więcej niż 39zł" a jednak mam nju buzz :/
</h3>

 

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem (2017-07-22 12:05)

Ziomek, wszystkie te "najwięcej" "nie więcej" to są USŁUGI, które możesz włączyć i wyłączyć. Modyfikują one Twoja ofertę dodając dodatkowe funkcje czy powiększając pakiety. Nju buzz nie jest usługą tylko ofertą. W normalnych sieciach się mówi, że jest abonament albo na kartę. W nju masz z rachunkiem (abonament) albo na kartę. Trochę inne nazewnictwo, zresztą oni w ogóle mają dziwny język jak zauważyłeś. Ja mam nju buzz, włączoną usługę wszystko za 29zl i tyle. Tak ma to wyglądać. Nie patrz na to jak Ci się co nazywa tylko czy faktycznie dostałeś to o co poprosiłeś. Mi po włączeniu usługi zsumowały się wszystkie limity w jedno , wszystko działa. Jeżeli Tobie nie zrobiło się to, co mówi dana usługa to po prostu do nich zadzwoń.

~edark

 

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem (2017-07-27 19:58)

Przeszedłem na buzz w trakcie śodków na koncie na doładowywanie. Przyszło mi sporo smsów,że jestem już w taryfie na abonament, że witamy, że nowa taryfa itp... . Cały czas jednak przychodziły smsy, że kończąmi się środki. jak doszło do zera, to mi zblokowało połączenia wychodzące.

Conależy zrobić, żeby w buzz dało sie dzwonić do kogoś?

odpowiedź

Nju Buzz a Nju z Rachunkiem | martinezcb (18.07.2017, 20:58)

Jak jesteś od dzisiaj to poczekaj do jutra, zwykle w ciągu pierwszej doby nic na stronie nie jest pokazywane poprawnie. Jeśli jutro nadal będą problemy to zadzwoń lub napisz reklamację. Nic nie musisz doładowywać w usłudze nju z rachunkiem, czekaj spokojnie na fakturę.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

65 gości i 0 zalogowanych użytkowników