Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
posiadam od dawna tą usługę i wczoraj zaczął mi sie nowy okres rozliczeniowy środki zjadło a usługi tak jakby nie było i teraz brak środków
A wszystkie połączenia były w ramach usługi. Może jakieś Sms-y specjalne, albo połączenia miedzynarodowe wykonywałaś (eś)???
tez tak mam, kase zjadlo i nic nie dziala, nie wykonywalam jakis extra platnych uslug
jak udało się rozwiązać tę sprawe? mam ten sam problem :(
To jedyne wyjście to reklamacja. Zgłoś przez konto On- line lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta :_)
Na koncie musisz mieć 29 zł przeznaczone wyłącznie na połączenia komórkowe i na internet. A jeśli z tej kwoty wykonasz połączenie na stacjonarne, to usługa się zawiesi, musisz doładować telefon.
Witam,Wykorzystałem internet w "Wszystko komórkowe w Nju na kartę", aby znów go aktywować przed upływem ~30dni polecono mi wyłączenie usługi i ponowne włączenie. Czy takie coś nie wyzeruje mi usługi "im dłużej tym lepiej w nju na kartę" ??Pzdr
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
95 gości i 0 zalogowanych użytkowników