forumstrona www, moje kontomoje kontobrak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-06-20 07:44)

Witam od ok 10 dni nie pokazuje się info o zużyci danych, czy w apce mobilnej czy na njumobile. Z czym jest to związane? Tylko u mnie występuje ten problem? W zakładce "stan konta" pokazuje tylko ile czasu zostało do końca okresu rozliczeniowego.

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-06-20 08:29)

Nie tylko u Ciebie,ja też mam to samo

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-07-08 11:53)

Też tak mam. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się stało lub  kiedy powróci informacja na temat transferu?

~mariusz

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-07-09 03:05)

Mam identiko. W apce mobilnej nie pokazuje ale przez www pokazuje. Dlatego odinsyalowalem apke mobilną. 

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-07 22:55)

U mnie jest identyczna sytuacja - po zalogowaniu na stronę (nie przez aplikację) od ponad tygodnia nie nalicza mi się internet mimo codziennego korzystania. Ktoś wie czemu tak jest?

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-08 10:27)

to jest odpowiedź na post:

Ktoś wie czemu tak jest?


ISIS

~wiem

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-28 21:42)

Ja mam tak samo, bez względu czy z poziomu przeglądarki czy apki. Jest to denerwujące, bo człowiek nie wie ile mu zostało tak naprawdę do wykorzystania.

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-09-06 18:11)

Mam tak samo i chyba w nju mają nas w D... 

odpowiedź

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online | gość1504714297290 (06.09.2017, 18:11)

Mam tak samo i chyba w nju mają nas w D... 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 0 zalogowanych użytkowników