Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam od ok 10 dni nie pokazuje się info o zużyci danych, czy w apce mobilnej czy na njumobile. Z czym jest to związane? Tylko u mnie występuje ten problem? W zakładce "stan konta" pokazuje tylko ile czasu zostało do końca okresu rozliczeniowego.
Nie tylko u Ciebie,ja też mam to samo
Też tak mam. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się stało lub kiedy powróci informacja na temat transferu?
Mam identiko. W apce mobilnej nie pokazuje ale przez www pokazuje. Dlatego odinsyalowalem apke mobilną.
U mnie jest identyczna sytuacja - po zalogowaniu na stronę (nie przez aplikację) od ponad tygodnia nie nalicza mi się internet mimo codziennego korzystania. Ktoś wie czemu tak jest?
to jest odpowiedź na post:
Ktoś wie czemu tak jest?
ISIS
Ja mam tak samo, bez względu czy z poziomu przeglądarki czy apki. Jest to denerwujące, bo człowiek nie wie ile mu zostało tak naprawdę do wykorzystania.
Mam tak samo i chyba w nju mają nas w D...
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
15 gości i 0 zalogowanych użytkowników