Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam, usiłuję znaleźć jakikolwiek kontakt do BOK NJU, aby upewnić się, że pismo rozwiązujące umowę dotarło, niestety bezskutecznie. Jak mogę to sprawdzić?
<h3 class="separator">obsługa klienta nju mobile</h3> <li><span class="big-number">*620 obsługa automatyczna (opłata zgodnie z cennikiem) </li><li><span class="big-number">*610 (codziennie 6-22, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)</li>
Jeśli wysłałeś polecony to na stronie poczty potwierdzisz kiedy list został dostarczony, także kontakt z BOK Nju nie jest obowiązkowy.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
47 gości i 0 zalogowanych użytkowników