Witam wszystkich,
to mój pierwszy post na forum w związku z czym jednocześnie chciałem się przywitać z pozostałymi użytkownikami.
Dziś mój numer został przeniesiony do nju z innej sieci. Sprawa przebiegła bardzo pomyślnie, bo między północą a pierwszą w nocy numer został wyłączony u dotychczasowego operatora, a po pierwszej dostałem maila od nju, że już jest aktywny w obecnej sieci. Rano sprawdziłem i wszystko działa pomyślnie. Niemniej, kiedy chciałem się zalogować na swoje konto, żeby sprawdzić, jak wyglądają wszystkie dane po migracji, otrzymałem komunikat jak w temacie: "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny" i zaproszenie do zapoznania się z ofertą przeniesienia / wykupienia nowego numeru.
Pytania:
1) Na ile powinienem się tym na tę chwilę przejmować?
2) Kiedy, z Waszego doświadczenia, zostanie przywrócona funkcjonalność "Mojego konta"?
3) Czy do tego czasu opłaty naliczane są w jakiś inny sposób? Przy zamówieniu złożyłem dyspozycję na nju Buzz z usługą Wszystko do komórkowych.
2) Niby w umowie / regulaminie jest napisane, że nju zastrzega sobie prawo do 24 godzin przerwy w świadczeniu usług z tego tytułu, jednakże zgodnie z zapisem chodzi o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Z góry dzięki za pomoc i za odpowiedzi.