Faktura za okres 2016.11.24 - 2016.12.23 płatna 09.01.2017r.
W pierwszej reklamacji nie pamiętam dokładnie co napisałam bo przez portal wysłałam i nie zapisałam. Chodzi o naliczenie opłaty za internet a jeśli przekroczę 39zł to nie powinno być naliczane nic za rozmowy i internet. Jestem w nju ponad dwa lata i nigdy nie było problemu-dlatego też mam 39GB do wykorzystania.Dostałam odpowiedź taką:
"
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące połączenia z Internetem.
Sprawdziliśmy i nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w rozliczeniu
FV nr 16120356810106 z 24.12.2016.
Na FV widnieje opłata za pobranie łącznie 440000 kB przez numer 508271571 w tym 32800 kB za kwotę 6.09 zł z 24.11.2016
Jest to transmisja rozpoczęta w poprzednim okresie rozliczeniowym (23.10.2016) i zakończona w następnym, dlatego też opłata jest naliczona w kolejnym cyklu o północy ze względu na rozdzielenie połączenia pomiędzy cyklami.
Wobec powyższego nie możemy uznać roszczeń i zamykamy reklamację ze skutkiem negatywnym."
Jeśli rozpoczął się nowy okres to chyba tym bardziej nie powinna być naliczona opłata za połączenie z internetem. Napisałam drugi raz i powołałam się na regulamin usługi:
"Regulamin usługi "jeden na wszystko" w ofercie nju z rachunkiem
<div data-canvas-width="98.13920000000002">Obowiązuje od dnia 28 sierpnia 2015r. do odwołania</div><div data-canvas-width="50.79600000000001">Uwzględnia zmiany obowiązujące od dn.01.10.2016r.
</div><div data-canvas-width="171.41160000000005">1.1. Usługa łączy Limit wydatków głosowych?, ?Limit wydatków SMS/MMS? oraz
?Limit wydatków na transfer danych? w jeden wspólny limit wydatków?. 1.2.Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce,</div><div data-canvas-width="83.99600000000001">za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie</div><div data-canvas-width="62.79780000000001">z przesyłu danych w Polsce,w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są opłaty zgodnie </div><div>z ?Cennikiem usług w ofercie nju z rachunkiem?</div><div data-canvas-width="9.200000000000001">(dalej ?Cennik?) do wysokości 39zł. </div><div data-canvas-width="13.78506666666667">Po przekroczeniu kwoty 39zł (?Wspólny limit wydatków?) opłaty za rozmowy do wszystkich </div><div data-canvas-width="71.18079999999999">sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce,SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz transfer danych w Polsce </div><div>nie będą naliczane do końca danego cyklu rozliczeniowego.</div><div data-canvas-width="28.784399999999998"> 1.3.Po wykorzystaniu 13GB w danym okresie rozliczeniowym <div data-canvas-width="258.91020000000003"> prędkość transferu danych zostaje ograniczona do 64kb/s."
Tak jak mówi punkt 1,2 opłata nie powinna być naliczana dalej a gdy zaczął się nowy okres rozliczeniowy powinno być wszystko wyzerowane.Prawda?
Dostałam odp.:
"
otrzymaliśmy ponowne zgłoszenie dotyczące opłaty za transmisję internetową.
Wyjaśniamy, ze w ramach usługi ?jeden na wszystko? za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce, za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie z przesyłu danych w Polsce, w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są do wysokości 39 zł.
Dlategoteż po osiągnięciu wspomnianego limitu kwotowego (39 zł) w dniu 27.11.2016 (rozmowy) i 24.11.2016 (Internet) połączenia są bezpłatne co jest widoczne na FV (kwota do zapłaty: 0.00).
Wspólny limit wydatków nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y:
- z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, Infolinie,
- z numerami skróconymi *610, *620, *630,
- przekierowanie połączeń,
- rozmowy na koszt odbiorcy,
- połączenia międzynarodowe,
- połączenia w roamingu,
- rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?)
- na wideorozmowy.
Podtrzymujemy stanowisko odnośnie FV nr 16120356810106 z dnia 24.12.2016, która została rozliczona prawidłowo.
Wobec powyższego reklamację zamykamy negatywnie."
A nie są bezpłatne co widać na fakturze którą wkleiłam z 24.11 i
za internet jest 6,09 więc pani chyba coś pomyliła.
</div></div>