skontaktuj się z BOK +48 690 610 610 lub ze sklepem Nju numeru nie pamiętam ale czasem gdzieś się na stronie pojawiał to Ci może powiedzą coś więcej.
Złożyłeś prośbę OK ale nic mi to nie mówi, nawet nie wiem, czy w ogóle był u Ciebie kurier i podpisałeś umowę o przeniesienie, bo jeśli tak to w kilka dni po wizycie kuriera powinieneś dostać SMS/e-maila z planowaną datą przeniesienia.
Wtedy cierpliwie czekasz na ten dzień i Nju nie wysyła dodatkowych potwierdzeń.
Co do prezentu to czytałeś chociaż regulamin? Zapewne nie, bo byś wiedział, że musisz korzystać z Nju z płatnej docelowej taryfy przez jeden pełen okres, aby ów prezent otrzymać, a z tego co napisałeś to można domniemywać, że w ogóle nie masz podpisanej umowy, bo skończyło się na etapie złożenia wniosku o przeniesienie przez www.