forumnju z rachunkiemusługiInternet w telefonie

Internet w telefonie

 

Internet w telefonie (2017-01-08 07:20)

Witam, niedawno zaktualizował mi się system na moim Samsung galaxy A5. Od tego czasu nie działa mi internet w telefonie, transfer jeszcze mam, dane pakietowe włączone a z internetem nie mogę się połączyć. Dzwoniłem na BOK i pani z którą rozmawiałem wysłała mi konfiguracje, sam też to zrobiłem, ale niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc 

 

Internet w telefonie (2017-01-13 09:12)

Witam .
Dokładnie mam to samo i nijak nie idzie tego ugryść.Może ktoś,coś?.Mile widziana jakaś idea!!!!!!!!!!

 

Internet w telefonie (2017-01-13 09:19)

to jest odpowiedź na post:

Witam, niedawno zaktualizował mi się system na moim Samsung galaxy A5. Od tego czasu nie działa mi internet w telefonie, transfer jeszcze mam, dane pakietowe włączone a z internetem nie mogę się połączyć. Dzwoniłem na BOK i pani z którą rozmawiałem wysłała mi konfiguracje, sam też to zrobiłem, ale niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc 



Zmień apn w ustawieniach z internetipv6 na internet i protokół apn na ipv4/ipv6 i zapisz ustawienia, bez uruchamiania telefonu ponownie. Mi pomogło. Przez ponad tydzień nie miałem transmisji danych. Teraz jest ok :-)
 Znalazłem to na innym forum i działa

 

Internet w telefonie (2017-01-13 11:01)

APN może być faktycznie problemem, bo jak teraz napisałeś maila to sobie przypomniałem, że kiedyś jak miałem jakiś problem to zmiana APN robiła różnicę tylko nie pamiętam z którego na który.

Ale Nju i tak coś ma namieszane, bo kojarzę, że jak kiedyś ręcznie zmieniłem APN na "internet" to po jakimś czasie zobaczyłem, że samoczynnie znowu miałem ustawiony "internetipv6". Sprawiało to wrażenie jakby ustawienia APN zmieniły się automatycznie w moim smartfonie i bez mojej wiedzy.
Nie robiłem kolejnych testów, więc nie potwierdzę tego na 100% ale i tak internetipv6 ma chyba najwyższy priorytet w Nju, bo w moim smartfonie opcje dot. tego APN są szare, czyli jest on nieusuwalny i nieedytowalny i mogę tylko dodawać nowe APN-y.

odpowiedź

Internet w telefonie | namlo (08.01.2017, 07:20)

Witam, niedawno zaktualizował mi się system na moim Samsung galaxy A5. Od tego czasu nie działa mi internet w telefonie, transfer jeszcze mam, dane pakietowe włączone a z internetem nie mogę się połączyć. Dzwoniłem na BOK i pani z którą rozmawiałem wysłała mi konfiguracje, sam też to zrobiłem, ale niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

90 gości i 0 zalogowanych użytkowników