Piszesz o wywiązywaniu się z umowy lecz z tego co widzę wnioskuję, że totalnie nie masz zielonego pojęcia co podpisałeś i na jakie warunki się zgodziłeś, a tylko coś Ci się wydaje.
Moim zdaniem operator wywiązał się ze swoich zobowiązań, a że klient nie wie z czego korzysta i na jakich warunkach to już inna historia.
Sugeruję Ci, abyś zapoznał się z ofertą Nju skoro jej nie znasz, wtedy może zorientujesz się co musisz zrobić, aby mieć 13GB zamiast 10GB i ile będziesz za to płacił.
Tak na marginesie Nju nie oferuje nic dodatkowo za sam fakt przeniesienia numeru, więc w tym wypadku podajesz fikcyjne informacje nie mające odzwierciedlenia w świecie realnym.
Każdy klient niezależnie czy przechodzi z Nju na kartę, czy z innej sieci, czy kupuje nowy numer dostaje to samo, zgodnie z warunkami oferty, którą masz podaną na stronie www i opisaną szczegółowo w regulaminie poszczególnych usług obniżających koszty. Znaczenie ma to jaką usługę wybrał ów klient przy składaniu zamówienia, bądź na co zmienił w trakcie trwania umowy.
Zawsze możesz zmienić operatora na innego ale jak nadal nie będziesz czytał warunków umowy i regulaminów usług z których korzystasz to zawsze będziesz niezadowolony, bo w Twoim interesie jest abyś wiedział dokładnie jak coś działa w rzeczywistości, a nie opierał się tylko na tym co Ci się tylko wydaje.