forumnju z rachunkiemofertaNumer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy'

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy'

 

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy' (2016-12-01 10:37)

Witam wszystkich,
Niedawno podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do NJU. Od tamtego czasu jak wszyscy - miałem przydzielony numer tymczasowy wraz z tymczasowym planem taryfowym. Od dzisiaj tj. 01.12.2016 powinienem mieć aktywowany numer oraz taryfę 'jeden na wszystko' - numer się aktywował natomiast plan taryfowy już nie. Orientujecie się jaki jest okres oczekiwania na zmianę planu?


Dodatkowo nie przychodzą do mnie połączenia i wiadomości od użytkowników PLAY'a, z którego się przeniosłem. Słyszą w słuchawce "wybrany numer nie istnieje", ale już złożyłem zgłoszenie naprawy tego - zobaczymy co będzie.
Pozdrawiam :) 

 

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy' (2016-12-01 10:42)

to jest odpowiedź na post:

Witam wszystkich,
Niedawno podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do NJU. Od tamtego czasu jak wszyscy - miałem przydzielony numer tymczasowy wraz z tymczasowym planem taryfowym. Od dzisiaj tj. 01.12.2016 powinienem mieć aktywowany numer oraz taryfę 'jeden na wszystko' - numer się aktywował natomiast plan taryfowy już nie. Orientujecie się jaki jest okres oczekiwania na zmianę planu?


Dodatkowo nie przychodzą do mnie połączenia i wiadomości od użytkowników PLAY'a, z którego się przeniosłem. Słyszą w słuchawce "wybrany numer nie istnieje", ale już złożyłem zgłoszenie naprawy tego - zobaczymy co będzie.
Pozdrawiam :) 

mam to samo...

 

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy' (2016-12-10 10:15)

Mam ten sam problem i znalazłem coś takiego:


"
<h3>Co to jest plan nju tymczasowy?</h3>Plan nju tymczasowy to plan, który <strong>obowiązuje dla numeru tymczasowego</strong>. Numer tymczasowy otrzymasz od nas w momencie podpisania umowy na usługę nju z rachunkiem przy przenoszeniu numeru od innego operatora.

Plan nie obciąża Twojego budżetu dodatkowymi kosztami związanymi z podpisaną umową.

W tym planie za zrealizowane połączenia, SMS-y, MMS-y i transfer danych zapłacisz zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju z rachunkiem, jednak w miesiącu nie więcej niż:
- <strong>29 zł</strong> na rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych,
- <strong>9 zł</strong> za SMS-y i MMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych,
- <strong>19 zł</strong> za dostęp do internetu (do 1 GB przy pełnej prędkości). 

W planie nju tymczasowym:
<ul class="custom-plain"><li>nie jest naliczana opłata minimalna - jeżeli nie korzystasz, nie płacisz nic</li><li>nie włączysz usług dodatkowych i pakietów standardowo dostępnych w ofercie nju z rachunkiem np. "Halo Granie" czy "do komórkowych za 19zł".</li></ul>
Będziesz mógł z nich skorzystać dopiero po przeniesieniu numeru, lub po zmianie planu nju tymczasowy na nju buzz.

Docelowy plan, czyli nju buzz włączymy Ci w dniu przeniesienia numeru lub najpóźniej:
<ul class="custom-plain"><li>po 1 miesiącu, gdy przenosisz numer z oferty na kartę, lub</li><li>po 6 miesiącach w przypadku gdy przenosisz numer z oferty abonamentowej.</li></ul>Możesz go też zmienić <strong>samodzielnie</strong> po zalogowaniu na portalu njumobile.pl 

Aby to zrobić zaloguj się na portalu njumobile.pl i w zakładce moja oferta wybierz zmień. Po złożeniu zlecenia zmiana planu taryfowowego może trwać do 24 godzin - sprawdzaj status na portalu.

W wyznaczonym dniu przeniesienia numeru, przydzielony numer tymczasowy nju mobile zastąpimy Twoim numerem na którym również będzie aktywny plan nju buzz.

"
Nie wiem jak to zinterpretować, czy to oznacza, że mogą mnie zwodzić do pół roku na planie tymczasowym? Jeśli tak, to sorki nju, ale żegnamy się po pierwszym miesiącu...

~k-lukas

 

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej 'tymczasowy' (2016-12-10 18:15)

@pawel1989
zamiast pisać, że masz to samo to napisz reklamację, a jak sprawa się wyjaśni to napisz jaki był finał, będzie to bardziej przydatne.

@~k-lukas
wyobraź sobie, że u obecnego operatora masz jeszcze cyrograf, który trwa np. do 31 sierpnia 2017.
Oznacza to, że Twój numer może być przeniesiony najwcześniej z dniem 1 września 2017 o ile nie chcesz płacić kary za przedterminowe zerwanie dotychczasowej umowy.
Podpisując dzisiaj umowę z Nju na numerze tymczasowym przez pół roku masz zagwarantowaną taryfą tymczasową za którą nie płacisz, czyli utrzymanie nieużywanego numeru tymczasowego masz gratis.
Natomiast po pół roku na numerze tymczasowym wejdzie w życie docelowa taryfa i za nie korzystanie z numeru tymczasowego zapłacisz kwotę minimalną, czyli 9zł.

W innych sieciach możesz nie mieć takiego okresu albo jest on krótszy i płacisz stały, zryczałtowany abonament, więc w tych okolicznościach jest to zaleta Nju ale oczywiście laik będzie siał strach i zgorszenie i przedstawiał to jako wadę nie rozumiejąc o co w tym chodzi.

Nie wiesz to się pytaj, a Ty już z góry zakładasz najgorsze i grozisz rezygnacją. Zapewne żadnego forumowicza nie obchodzi czy i kiedy zrezygnujesz z Nju ale jak Ci to ulżyło to OK ale na przyszłość ogranicz tego typu groźby i zachowaj je dla siebie/rodziny/znajomych.

odpowiedź

Numer w NJU już aktywny, a plan taryfowy dalej ' | tymczasowy' (kuba_ciamek)

Witam wszystkich,
Niedawno podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do NJU. Od tamtego czasu jak wszyscy - miałem przydzielony numer tymczasowy wraz z tymczasowym planem taryfowym. Od dzisiaj tj. 01.12.2016 powinienem mieć aktywowany numer oraz taryfę 'jeden na wszystko' - numer się aktywował natomiast plan taryfowy już nie. Orientujecie się jaki jest okres oczekiwania na zmianę planu?


Dodatkowo nie przychodzą do mnie połączenia i wiadomości od użytkowników PLAY'a, z którego się przeniosłem. Słyszą w słuchawce "wybrany numer nie istnieje", ale już złożyłem zgłoszenie naprawy tego - zobaczymy co będzie.
Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników