@elos
problem autora wątku wynika z tego, że nie czytał ze zrozumieniem o ofercie z której korzysta.
Według opisu autora wnioskuję, że uważał on, iż skoro w ramach abonamentu przysługuje mu 39GB, a wykorzystał tylko 7GB, czyli ok. 18% to również do zapłaty zamiast 100% górnego limitu (39zł) powinien mieć do zapłaty odpowiednio mniejszą kwotę, czyli np. ok. 7zł.
Dramaturgii dodaje fakt, że skoro za staż ma pakiet danych 3x większy to jest on w sieci od ponad 24 miesięcy. Nie wiem jak można korzystać z sieci od co najmniej 2 lat i nie wiedzieć jak to działa i jak naliczane są opłaty.
Nie ma tu mowy o koloryzowaniu oferty lecz mamy do czynienia z pewnego rodzaju ułomnością klienta korzystającego z danej oferty, bo nie chodzi tu o nowicjusza lecz o starego wygę, który zachowuje się jak nowicjusz.
Oferta Nju ma tę zaletę, że jeśli nie korzystamy to nie płacimy, a w innych sieciach w abonamencie musisz płacić 100% abonamentu niezależnie do tego czy korzystasz z usług, czy nie.
Nju z rachunkiem pozwala więc na czasowe wstrzymanie korzystania z telefonu bez konieczności zrywania umowy, aby uniknąć dodatkowych opłat.
Jeszcze mi się nie zdarzyła taka sytuacja, abym nie korzystał z telefonu przez cały miesiąc ale dobrze mieć świadomość, że jest taka możliwość jeśli pojawi się taka wyjątkowa potrzeba chwili.
[edytowane przez nju_klient o 18:30 w dniu 2016-10-30]