forumstrona www, moje kontomoje konto"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później."

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później."

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-10 10:34)

Witam już kilka razy próbowałem się zalogować ciągle wyświetla mi się komunikat :
<h5>Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.</h5>

Nie moge sprawdzić niczego na moim koncie


 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-10 11:10)

W widoku "Najnowsze wątki i odpowiedzi" kilka wątków niżej masz:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,136700022,title,zak-adka-moje-konto-nie-dzia-a-,watek

zobacz, czy to Ci pomoże.

P.S. Zanim napiszesz to chociaż spróbuj przejrzeć wątki z pierwszej strony najnowszych odpowiedzi, bo może ktoś już pisał o podobnym przypadku, tak jak było w Twoim przypadku.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-13 21:29)

Mam ten sam problem. Wysyłanie wiadomości nic nie daje. 

[edytowane przez gość1476386949710 o 21:30 w dniu 2016-10-13]
 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-14 17:42)

Mam ten sam problem. Proszę obsługę techniczną o jak najszybszą INTERWENCJĘ !!!

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-14 17:51)

@raf2004

Cytat ze strony Głównej forum:
"Witaj na forum nju mobile

tutaj są przydatne informacje o naszej ofercie i o dostępnych usługach.
jak chcesz, to możesz dyskutować, dzielić się swoimi opiniami i wymieniać doświadczeniami z innymi.
[...]"
Nie ma słowa o możliwości kontaktu z obsługą Nju i tak jest w praktyce.
Forum służy TYLKO I WYŁĄCZNIE do kontaktu z innymi użytkownikami.
Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-17 00:05)

"Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www."
Formularz kontaktowy nic nie daje - bo go nie ma, po wybraniu tej opcji ciągle taki sam komunikat:
Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-18 12:05)

@KOCUREK1970
w tym konkretnym przypadku masz rację, formularz kontaktowy nie działa natomiast miałem na myśli ogólne możliwości oficjalnego kontaktu z BOK, czyli albo formularz www albo telefon.
Z pewnością do tego celu nie służy forum dlatego posty adresowane bezpośrednio do obsługi Nju są stratą czasu przez autorów i niepotrzebnym "spamowaniem"/zaśmiecaniem tego forum.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-11-03 14:06)

natomiast ja nie mogę wyświetlić bieżącego wykorzystania.... co ciekawe na innych numerach, które obsługuję mogę... o co chodzi?

odpowiedź

" | Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (kocurek1970)

"Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www."
Formularz kontaktowy nic nie daje - bo go nie ma, po wybraniu tej opcji ciągle taki sam komunikat:
Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

69 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies