forumnju z rachunkiemusługiMimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 11:45)

Drogie NJU,
w zeszłym miesiącu uruchomiłam stałą usługę "Rozmowy i Internet", która w zeszłym miesiącu od momentu potwierdzenia SMS-em, że jest aktywna, rzeczywiście funkcjonowała - nie miałam doliczonych opłat za transmisję danych. 


Niestety w tym miesiącu (mimo, że usługa stała, włączona już w zeszłym) aż do 11 dnia miesiąca doliczaliście mi opłaty za Internet. Jakim cudem? Nie są to jakieś wielkie sumy - kilkanaście złotych, ale to jest zdecydowanie nie fair. Wprowadzacie w błąd klienta. To jak, co miesiąc mam czekać do połowy miesiąca, żeby aktywowała się stała usługa?????? 

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 14:32)

Po pierwsze forum nie służy do kontaktu z obsługą klienta Nju, więc daruj sobie zwroty typu "Drogie Nju" itp.
Forum służy tylko do kontaktu i wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami, więc tym bardziej "Drogie Nju" nie pasuje.

Po drugie usługa o której piszesz kosztuje 19zł/mc, jeśli naliczyli Tobie kilkanaście złotych i nie przekracza to 19zł to jest OK.
Jeśli suma opłat za komórki i internet przekracza 19zł/mc to możesz składać reklamację.

W sumie sugeruję abyś przeczytała ze zrozumieniem regulamin usługi z której korzystasz, wówczas będziesz świadomym Klientem.

[edytowane przez nju_klient o 14:34 w dniu 2016-10-03]
 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 16:40)

Drogi Kolego,
bez takiej spiny. Rachunek łącznie na prawie 30 zł jest, stąd ma irytacja. Regulamin usługi znam doskonale. Nie sugeruj mi bycia nieświadomym klientem, bo nieświadomy klient opuściłby głowę i grzecznie rachunek zapłacił, bez zająknięcia. 

Dziękuję jednak za informację, że obsługi NJU na forum nie uświadczę - tego, przyznam szczerze, że nie doczytałam. Teraz widzę, że mogę tylko dzwonić i dalej płacić za ich błąd, uroczo. No ale cóż. Sam sobie klient zgotował ten los, bo sam operatora wybiera. Reklamację zgłoszę, dzięki.

~njuklientka

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 17:38)

Spoko nie ma u mnie aż takiej spiny, choć treść mojego posta można inaczej zinterpretować.

Nie wspomniałaś o tych 30 zł, dlatego potraktowałem Ciebie trochę szablonowo, bo IMO klient raczej najpierw "krzyczy" na forum, a dopiero potem zdaje sobie sprawę, że to jego "wina", bo czegoś nie doczytał, nie wiedział itp.

Akurat forum Nju to dziadostwo, więc niestety nie ma tutaj jasnych i konkretnych informacji, że np. nie ma tutaj obsługi Nju oraz nie ma normalnej wyszukiwarki postów, a część z nich choć jest bardzo wartościowa to ginie w gąszczu innych postów jak przejdzie na drugą i kolejne strony.
Z tego powodu np. za dwa dni znowu ktoś może napisać kolejnego posta adresowanego do obsługi Nju.

Możesz zarejestrować się w serwisie www i przez panel www wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Na odpowiedź na reklamację mają ustawowo 30 dni.
Choć czasem działają szybko np. wczoraj wysłałem reklamację i już dzisiaj dostałem odpowiedź, ale o jakości tej odpowiedzi to już nie będę się rozpisywał.
Przy innym zgłoszeniu czekam już niemal 2 tygodnie na odpowiedź i chyba szybko jej nie dostanę ;)

Jeśli masz nową aktywację to część klientów czasem miała problemy z prawidłowym rozliczaniem usług, tak jakby system nie aktywował prawidłowo danej usługi obniżającej koszty.
Po złożeniu reklamacji sprawa kończyła się korektą opłat i potem już powinno śmigać.
Nie mam pojęcia jak jest u Ciebie ale zakładam, że jak sprawa się wyjaśni to potem będzie gładko :)

[edytowane przez nju_klient o 17:39 w dniu 2016-10-03]
 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 18:19)

Dziękuję za konkretną, wyczerpującą odpowiedź :) 
Na razie zgłosiłam im sprawę przez aplikację z FB (idzie kopia korespondencji na maila), jednak, jak napisałeś zapewne różnie bywa z czasem odpowiedzi. 
W razie czego zadzwonię. 
Jeszcze raz dzięki i dobrego dnia :) 

~njuklientka

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-11-17 15:54)

Aby ten wątek miał większy sens dla forumowiczów dobrze, abyś napisała jakim rezultatem skończyła reklamacja.

~gast

odpowiedź

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet | nju_klient (03.10.2016, 17:38)

Spoko nie ma u mnie aż takiej spiny, choć treść mojego posta można inaczej zinterpretować.

Nie wspomniałaś o tych 30 zł, dlatego potraktowałem Ciebie trochę szablonowo, bo IMO klient raczej najpierw "krzyczy" na forum, a dopiero potem zdaje sobie sprawę, że to jego "wina", bo czegoś nie doczytał, nie wiedział itp.

Akurat forum Nju to dziadostwo, więc niestety nie ma tutaj jasnych i konkretnych informacji, że np. nie ma tutaj obsługi Nju oraz nie ma normalnej wyszukiwarki postów, a część z nich choć jest bardzo wartościowa to ginie w gąszczu innych postów jak przejdzie na drugą i kolejne strony.
Z tego powodu np. za dwa dni znowu ktoś może napisać kolejnego posta adresowanego do obsługi Nju.

Możesz zarejestrować się w serwisie www i przez panel www wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Na odpowiedź na reklamację mają ustawowo 30 dni.
Choć czasem działają szybko np. wczoraj wysłałem reklamację i już dzisiaj dostałem odpowiedź, ale o jakości tej odpowiedzi to już nie będę się rozpisywał.
Przy innym zgłoszeniu czekam już niemal 2 tygodnie na odpowiedź i chyba szybko jej nie dostanę ;)

Jeśli masz nową aktywację to część klientów czasem miała problemy z prawidłowym rozliczaniem usług, tak jakby system nie aktywował prawidłowo danej usługi obniżającej koszty.
Po złożeniu reklamacji sprawa kończyła się korektą opłat i potem już powinno śmigać.
Nie mam pojęcia jak jest u Ciebie ale zakładam, że jak sprawa się wyjaśni to potem będzie gładko :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

34 gości i 0 zalogowanych użytkowników