forumnju z rachunkiemusługiProblemy z dostępem do usług

Problemy z dostępem do usług

 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 12:40)

Od wczoraj razem z żoną (mamy wspólny rachunek w nju mobile) mamy problemy z dostępem do usług. Wczoraj od rana nie mogłem dzwonić/wysyłać smsów, później było ok. Dzisiaj z rana znowu powtórka, ale parę minut temu spróbować wykonać telefon i udało się. Teraz znowu problem. Gdzie to zgłosić, skoro pomoc techniczna jest tylko na telefon?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 12:55)

Forum jak słusznie zauważyłeś nie służy do kontaktu z BOK Nju ale po zalogowaniu masz MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY, gdzie możesz wysłać oficjalne zgłoszenie.

Jeśli lubisz testy to spróbuj z innym telefonem, czy problem będzie się powtarzał, a jeśli masz inną kartę SIM Nju np. na kartę to zobacz, czy w tej samej chwili też nie działa.

Może to problem w Twojej lokalizacji, bo ktoś niedawno pisał jak dobrze kojarzę, że na południu Polski miał problem z działaniem sieci.

Napisz reklamację, dokładnie opisując okoliczności, godzinę występowania problemu i poczekaj na odzew.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 13:04)

Dzięki za pomoc. Tak też zrobię. Szkoda, że nie ma tak jak w niektórych innych instytucjach - oprócz możliwości dodzwonienia się do konsultanta można też z nim popisać na a'la czacie. Tym bardziej jeżeli chodzi o telefonię komórkową. Jeżeli nie mam możliwości dzwonienia z powodu awarii to ciężko jest to im zgłosić w czasie teraźniejszym

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~mikmas

 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 13:48)

wiele nie tracisz, bo nawet gdybyś mógł popisać na czacie to konsultant pewnie wiele nie zrobi, bo nie możę Ciebie zweryfikować. A nawet gdyby mógł Ciebie zweryfikować to pewnie musiałby i tak zrobić zgłoszenie i przekazać je dalej.
Taka rozmowa i pierdyliard pytań ze strony konsultanta ze świadomością, że i tak trzeba czekać może być irytująca.

Chyba, że w praktyce działa to teraz super i załatwiasz sprawę od ręki ale tak nie miałem w żadnej sieci przy tego typu problemach, bo konsultant nie ma magicznej wajchy po użyciu której rozwiązuje problem od ręki.

Opisując problem napisz z jakiego telefonu korzystasz i w jakich okolicznościach problem występował, im więcej szczegółów im podasz tym lepiej i większa szansa na pozytywne rozwiązanie.

Powodzenia.

[edytowane przez nju_klient o 13:52 w dniu 2016-08-25]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Problemy z dostępem do usług | mikmas (25.08.2016, 12:40)

Od wczoraj razem z żoną (mamy wspólny rachunek w nju mobile) mamy problemy z dostępem do usług. Wczoraj od rana nie mogłem dzwonić/wysyłać smsów, później było ok. Dzisiaj z rana znowu powtórka, ale parę minut temu spróbować wykonać telefon i udało się. Teraz znowu problem. Gdzie to zgłosić, skoro pomoc techniczna jest tylko na telefon?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

74 gości i 0 zalogowanych użytkowników