forumnju z rachunkiemusługiProblemy z dostępem do usług

Problemy z dostępem do usług

 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 12:40)

Od wczoraj razem z żoną (mamy wspólny rachunek w nju mobile) mamy problemy z dostępem do usług. Wczoraj od rana nie mogłem dzwonić/wysyłać smsów, później było ok. Dzisiaj z rana znowu powtórka, ale parę minut temu spróbować wykonać telefon i udało się. Teraz znowu problem. Gdzie to zgłosić, skoro pomoc techniczna jest tylko na telefon?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 12:55)

Forum jak słusznie zauważyłeś nie służy do kontaktu z BOK Nju ale po zalogowaniu masz MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY, gdzie możesz wysłać oficjalne zgłoszenie.

Jeśli lubisz testy to spróbuj z innym telefonem, czy problem będzie się powtarzał, a jeśli masz inną kartę SIM Nju np. na kartę to zobacz, czy w tej samej chwili też nie działa.

Może to problem w Twojej lokalizacji, bo ktoś niedawno pisał jak dobrze kojarzę, że na południu Polski miał problem z działaniem sieci.

Napisz reklamację, dokładnie opisując okoliczności, godzinę występowania problemu i poczekaj na odzew.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 13:04)

Dzięki za pomoc. Tak też zrobię. Szkoda, że nie ma tak jak w niektórych innych instytucjach - oprócz możliwości dodzwonienia się do konsultanta można też z nim popisać na a'la czacie. Tym bardziej jeżeli chodzi o telefonię komórkową. Jeżeli nie mam możliwości dzwonienia z powodu awarii to ciężko jest to im zgłosić w czasie teraźniejszym

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~mikmas

 

Problemy z dostępem do usług (2016-08-25 13:48)

wiele nie tracisz, bo nawet gdybyś mógł popisać na czacie to konsultant pewnie wiele nie zrobi, bo nie możę Ciebie zweryfikować. A nawet gdyby mógł Ciebie zweryfikować to pewnie musiałby i tak zrobić zgłoszenie i przekazać je dalej.
Taka rozmowa i pierdyliard pytań ze strony konsultanta ze świadomością, że i tak trzeba czekać może być irytująca.

Chyba, że w praktyce działa to teraz super i załatwiasz sprawę od ręki ale tak nie miałem w żadnej sieci przy tego typu problemach, bo konsultant nie ma magicznej wajchy po użyciu której rozwiązuje problem od ręki.

Opisując problem napisz z jakiego telefonu korzystasz i w jakich okolicznościach problem występował, im więcej szczegółów im podasz tym lepiej i większa szansa na pozytywne rozwiązanie.

Powodzenia.

[edytowane przez nju_klient o 13:52 w dniu 2016-08-25]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Problemy z dostępem do usług | nju_klient (25.08.2016, 13:48)

wiele nie tracisz, bo nawet gdybyś mógł popisać na czacie to konsultant pewnie wiele nie zrobi, bo nie możę Ciebie zweryfikować. A nawet gdyby mógł Ciebie zweryfikować to pewnie musiałby i tak zrobić zgłoszenie i przekazać je dalej.
Taka rozmowa i pierdyliard pytań ze strony konsultanta ze świadomością, że i tak trzeba czekać może być irytująca.

Chyba, że w praktyce działa to teraz super i załatwiasz sprawę od ręki ale tak nie miałem w żadnej sieci przy tego typu problemach, bo konsultant nie ma magicznej wajchy po użyciu której rozwiązuje problem od ręki.

Opisując problem napisz z jakiego telefonu korzystasz i w jakich okolicznościach problem występował, im więcej szczegółów im podasz tym lepiej i większa szansa na pozytywne rozwiązanie.

Powodzenia.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

83 gości i 0 zalogowanych użytkowników