to jest odpowiedź na post:
Czysty przypadek, baza danych www raczej nie ma nic wspólnego z twoim gsm. Ja dzwonię kilkadziesiąt razy dziennie a od kilku dni nie mogę się poprawnie zalogować więc argument do kosza. Raczej doszukiwałbym się problemu w mechanizmie blokady hasła przez niepoprawne wpisywanie, przynajmniej u mnie tak mogło być na dwóch numerach.
Ja zawsze logowałem się prawidłowo, więc Twój argument z niepoprawnym hasłem do kosza ;)
U mnie na przestrzeni minionego roku to już drugi taki przypadek z błędem "Nie udało się pobrać danych.Spróbuj ponownie później".
Za pierwszym razem nie skojarzyłem faktów, więc nie wpadłem na to z czego to mogło wynikać ale oba numery nie były używane i problem sam się naprawił jak pojawiła się świeża aktywność w historii połączeń.
Drugi raz to dla mnie pewnego rodzaju prawidłowość, tym bardziej, że teraz błąd występował nonstop od 2 dni, a wystarczyło zrobić połączenie i za 5 minut jak pojawiło się ono w historii połączeń to po zalogowaniu wszystko było OK.
No chyba, że ktoś specjalnie naprawiał mi to w nocy, ale znając specyfikę korporacji to nie wierzę w taki przypadek.
Być może problem jest bardziej złożony i dotyczy również innych sytuacji, choć ja takowych nie doświadczyłem.
Za miesiąc zobaczę, czy uda mi się powtórzyć ten błąd i "przypadkowo" go naprawić :)