forumnju na kartęusługiPoczta głosowa problem

Poczta głosowa problem

 

Poczta głosowa problem (2016-08-24 09:39)

Witam.


Występuje taki problem mianowicie poczta głosowa została wyłączona za pomocą kodu *127*12*00#. Przyszedł sms który poinformował że jest wyłącza. Niestety jak ktoś dzwoni a nr aktualnie jest poza zasięgiem lub prowadzona jest rozmowa to poczta jest nadal aktywna. Jak to ustrojstwo definitywnie wyłączyć?

~gość1472024343194

 

Poczta głosowa problem (2016-08-25 13:13)

Spróbuj użyć kodu ##002# i zielona słuchawka.
Jeśli to pomoże to musiałeś mieć zdefiniowanie ręcznie przekierowania.
Jeśli nie pomoże to pisz przez MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY lub dzwoń do BOK.

[EDIT]
Ja pocztę wyłączałem przez panel www po zalogowaniu, jaki jest kod w Nju to nie wiem, więc nie daję gwarancji, że ten Twój w/w kod faktycznie działa. Przez www u mnie działało bez problemu.

[edytowane przez nju_klient o 13:14 w dniu 2016-08-25]

odpowiedź

Poczta głosowa problem | nju_klient (25.08.2016, 13:13)

Spróbuj użyć kodu ##002# i zielona słuchawka.
Jeśli to pomoże to musiałeś mieć zdefiniowanie ręcznie przekierowania.
Jeśli nie pomoże to pisz przez MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY lub dzwoń do BOK.

[EDIT]
Ja pocztę wyłączałem przez panel www po zalogowaniu, jaki jest kod w Nju to nie wiem, więc nie daję gwarancji, że ten Twój w/w kod faktycznie działa. Przez www u mnie działało bez problemu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

53 gości i 0 zalogowanych użytkowników