<span >Dzień dobry,<div >
<div >Mam chyba problemy z działaniem karty SIM - objawia się to gubieniem zasięgu (nagłym) i nagłym jego ponownym odnajdowaniu. Wydawało mi się, że jest to wina telefonu, lecz na innych jest taki sam objaw. Zdarza się, że telefon przerwie rozmowę i wyświetli "brak usługi".<div >
<div >Moja karta sim jest z Orange i mam ją jeśli dobrze pamiętam od 2006 roku. <div >
<div >Proszę o informację:<div >1. Czy w takiej sytuacji mogę zgłosić uszkodzenie karty?<div >2. Jak przebiega wymiana karty? Zależy mi, że nie stracić możliwości korzystania z telefonu. Czy w okresie pomiędzy zamówieniem nowej karty a jej otrzymaniem stara karta będzie aktywna?<div >
<div >Proszę o odpowiedź.<div >
<div >Z poważaniem, <div >
<div >Bordos