forumnju z rachunkiemofertazamówiona karta nano SIM

zamówiona karta nano SIM

 

zamówiona karta nano SIM (2016-06-13 19:12)

Złożyłam zamówienie na kartę nano SIM w piątek. W poniedziałek status zamówienia zmienił się na "zamknięty". Czy to oznacza wysłanie karty czy mam ją zamówić jeszcze raz? Nie dostałam żadnego potwierdzenia/telefonu itp. 

 

zamówiona karta nano SIM (2016-06-14 18:24)

Nie wiem co to oznacza, ale jeśli masz wątpliwości to skontaktuj się z BOK - możesz zadzwonić albo wysłać nowe zgłoszenie przez MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY.

Forum nie służy do oficjalnego kontaktu z BOK, więc nikt z pracowników Nju oficjalnie Ci tu nie odpisze.
A po braku jakiejkolwiek odpowiedzi sądzę, że inni użytkownicy Nju też nie wiedzą co to oznacza.

odpowiedź

zamówiona karta nano SIM | nju_klient (14.06.2016, 18:24)

Nie wiem co to oznacza, ale jeśli masz wątpliwości to skontaktuj się z BOK - możesz zadzwonić albo wysłać nowe zgłoszenie przez MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY.

Forum nie służy do oficjalnego kontaktu z BOK, więc nikt z pracowników Nju oficjalnie Ci tu nie odpisze.
A po braku jakiejkolwiek odpowiedzi sądzę, że inni użytkownicy Nju też nie wiedzą co to oznacza.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

53 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies