forumstrona www, moje kontomoje kontopo wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD

 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-04-26 12:54)

Mam problem- po wysłaniu płatnego sms na nr 7222 otrzymuje informację, że nie doszedł i pojawił się BŁĄD. Jaka jest przyczyna? Wiem, że na moim koncie nie są zablokowane sms Premium

~dorotap

 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-07-08 21:14)

Odpisalibyście kur***. Za co wam płacą ?

~gro

 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-07-10 11:03)

Słyszałam, że trzeba doładować konto za 10 zł i dopiero wtedy funkcja sms premium ma się odblokować :)

~silverpoland

 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-08-24 20:06)

to jest odpowiedź na post:

Słyszałam, że trzeba doładować konto za 10 zł i dopiero wtedy funkcja sms premium ma się odblokować :)



No, mam na 350zł doładowane i nie mogę płacić.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-08-25 13:01)

to jest odpowiedź na post:

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD | ~gro
Odpisalibyście kur***. Za co wam płacą ?


Na forum nikomu nie płacą za pisanie postów, chyba, że Tobie ktoś płaci za pisanie tak wulgarnych komentarzy.

Chcesz się skontaktować z obsługą Nju to dzwoń na infolinię lub skorzystaj z formularza dostępnego po zalogowaniu MOJE KONTO - FORMULARZ KONTAKTOWY.

Forum to tylko miejsce wymiany doświadczeń pomiędzy samymi użytkownikami, a oficjalnie Nju jeszcze ani razu się tu nie wypowiedziało, przynajmniej w ciągu ostatnich paru lat takowego maila tutaj nie doświadczyłem.
Być może niektórzy użytkownicy to są pracownicy Nju ale wypowiadają się nieoficjalnie, więc więcej kultury, bo forum to nie burdel.

 

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD (2016-08-27 18:34)

dzwoniłem już 2-dwa razy do obsługi klienta, zapłaciłem za rozmowy z NIMI ponad 3,50 zł .
Pierwszy " kompetentny " powiedział, że po pierwszym doładowaniu (doładowałem za 35 zł.) blokada sms premium zostanie zdjęta automatycznie po 24-ch godzinach od doładowania.     Po dwóch dniach = Od nju mobile:  Blokada aktywna na Twoim numerze uniemożliwia skorzystanie z usługi. Więcej na orange.pl/mojorange  =  więc w jakiej sieci jestem ???!!!
Druga rozmowa z " kompetentnym " , który ręcznie usunął blokadę, która miała zadziałać
po ok. godzinie. na drugi dzień komunikat jak wyżej. Zadzwonię trzeci raz i jak to nie pomoże
to zażądam odszkodowania za utrudnianie w korzystaniu z usługi za którą zapłaciłem a sieć
z której usług korzystam mi to utrudnia - uszczęśliwiając mnie blokadą bez mojej zgody.
W Bangladeszu są fachowcy, którzy chętnie pomogą w tak trudnej dla naszych 
" kompetentnych " sprawie.

~wnerwiony

odpowiedź

po wysłaniu sms płatnego, otrzymuję infomację, że nie przeszedł- BŁĄD | dupajasia (24.08.2016, 20:06)



No, mam na 350zł doładowane i nie mogę płacić.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

28 gości i 0 zalogowanych użytkowników