forumnju na kartęusługiCykliczny pakiet internetowy problem

Cykliczny pakiet internetowy problem

 

Cykliczny pakiet internetowy problem (2016-04-11 14:16)

Witam, miesiąc temu włączyłem cykliczny pakiet internetowy za 8zł 1,5GB i wszystko śmigało aż do dzisiaj jak dostałem sms'a że pakiet cykliczny się odnowił. Korzystając z internetu po odnowieniu się pakietu pobiera mi pieniądze z rachunku zamiast z pakietu internetu. 
Po sprawdzeniu na koncie mam włączony pakiet, o co chodzi?
pakiet internet cykliczny 1,50 GB
(ważny do: 2016-05-12)

 

Cykliczny pakiet internetowy problem (2016-04-13 23:43)

pomoże ktoś?

~gość1460583813382

 

Cykliczny pakiet internetowy problem (2016-04-14 08:21)

Myślę, że to problem techniczny.
Próbuj to zgłosić przez *610

 

Cykliczny pakiet internetowy problem (2016-04-20 20:15)

Pod koniec marca wprowadzali lejek w pakietach, a zapewne z tego powodu, że masz odnawialny pakiet, który włączyłeś w czasie, gdy jeszcze nie było lejka to system się teraz wykrzaczył.
Jak pisał milew pozostaje kontakt z BOK i reklamacja telefoniczna bądź przez formularz kontaktowy.

odpowiedź

Cykliczny pakiet internetowy problem | nju_klient (20.04.2016, 20:15)

Pod koniec marca wprowadzali lejek w pakietach, a zapewne z tego powodu, że masz odnawialny pakiet, który włączyłeś w czasie, gdy jeszcze nie było lejka to system się teraz wykrzaczył.
Jak pisał milew pozostaje kontakt z BOK i reklamacja telefoniczna bądź przez formularz kontaktowy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników