Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Koniec końców nju rozwiązał problem.
Uznali, że usługa źle działała, zwrócili kasę.
Jak ktoś kiedyś przeczyta ten post to mogę doradzić by od razu dzwonić. Zgłaszanie przez formularz nie ma sensu. Pierwsza linia pomocy jest na tyle zlewająca, że nie pochylą się nad tematem. Na pierwszy symptom, że jest ok zamykają sprawę i zlewają klienta.
Jedynie przez telefon można przekazać szczegóły i nagle okazuje się, że "faktycznie nie działa"
Druga faza to zamykanie zgłoszenia po 30 dniach i z głowy, klient załatwiony.
Mam tak jakby włączone dwie usługi. Dział techniczny walczy dzielnie od paru miesięcy z problemem.
Aktualnie są na etapie przyznawania mi racji po rozmowie telefonicznej to i tak progres bo wcześniej było tylko wyparcie.
Myślę, że to problem techniczny.
Próbuj to zgłosić przez *610