Jeśli to problem techniczny i ktoś podjął interwencję to może lepiej poczekaj.
Ja zanim napiszę reklamację to próbuję sam np. przez zlecenie dezaktywację rzekomo aktywnych usług. Jeśli system faktycznie potwierdzi ich wyłączenie to potem zlecam ponowną aktywację tej właściwej usługi. Jeśli to nie pomaga to piszę reklamację.
Czasem jako klient można samemu coś "naprawić" poprzez reaktywację danej usługi, coś na zasadzie restartu komputera ;)
[EDIT]
Wg regulaminu usługę Miesio za 29zł dezaktywuje się kodem USSD:
*127*55*00#
lub SMS-em o treści STOP na numer 612, płatny zgodnie z cennikiem, czyli 9 groszy.
Wyłączenie usługi może potrwać do 24h.
Jak dostaniesz potwierdzenie, że usługa Miesio za 29zł jest wyłączona to możesz spróbować wyłączyć Miesio19
Kodem USSD: *127*55*00#
lub SMS-em o treści STOP na numer 613 i płatny j.w.
Wyłączenie usługi może potrwać do 24h.
Jak otrzymasz potwierdzenie wyłączenia to następnie najlepiej na drugi dzień spróbuj zlecić ponowne włączenie Miesio19
kodem USSD: *127*56#
lub SMS-em o treści START na numer 613.
Może to coś pomoże.
Z tym, że wyzerujesz sobie limity jeśli już je nabiłeś, więc przez to możesz być stratny.
[edytowane przez nju_klient o 22:30 w dniu 2016-04-21]