problem z numerem | nju_klient (22.03.2016, 17:41)
Niestety pula numerów jest ograniczona, więc jest wielce prawdopodobne, że dany numer ktoś mógł już wcześniej używać jako np. numer tymczasowy, więc są to numery z odzysku.
Dlatego staram się korzystam z numerów, które były dziewicze, czyli ja byłem ich pierwszym klientem i te numery są dla mnie priorytetowe, a w razie potrzeby będę o nie walczył jak lew ;)
Podobny przypadek miałem kupując internet w T-Mobile ale tam dzwonili do mnie z firmy windykacyjnej i to kilka razy w ciągu dnia. Numer służył do transmisji danych, więc byłem zasypywany SMS-ami o nieodebranych połączeniach. Pierwsze powiadomienie przyszło w ciągu 30 minut od aktywacji numeru, choć ja sam jeszcze nie zdążyłem dobrze poznać tego numeru.
W Nju kupiłem ofertę z rachunkiem i dostawałem SMS-y z różnymi ofertami i zaproszeniami na imprezy, wyprzedaże, po prostu spam marketingowy.
W takim przypadku można próbować prostować ale to jest trochę jak walka z wiatrakami.
Jeśli to numer przypadkowy, który nie ma specjalnego znaczenia to sugeruję wyrzucić go do kosza jeśli nie jest rejestrowany i kupić nowy.