Problemy z oferta

 

Problemy z oferta (2016-03-07 04:28)

Hej ludziska!
Bylam w trakcie przenoszenia numeru z tmobile do nju. Z powodu problemow po stronie tmobile przerwalam ten proces - poinformowalam nju, ze rezygnuje z przenoszenia numeru i chce zachowac numer tymczasowy. Powiedziano mi, ze mam napisac maila z powyzsza prosba i po odpowiedzi aktywowac sobie nju buzz na koncie, co zrobilam. I tu zaczynaja sie schodki, gdyz poniewaz, na zmiane oferty z tymczasowej na nju buzz musze czekac caly okres rozliczeniowy (tj. do 23 marca). I tu mam pytanie, czy bede musiala czekac kolejny okres rozliczeniowy, zeby aktywowac wszystko komorkowe, czy da rade przyspieszyc ten proces? Widzicie, krew mnie zalewa, bo moglam to olac, odeslac im wszystko w ciagu 14 dni i zamowic nowy numer, ktory doszedlby do mnie w ciagu kilku dni i wszystko byloby na nim aktywne od reki (bo tak obiecywala konsultantka przez telefon). No i wciaz sie zastanawiam czy nie rozwiazac umowy i zakupic nowy numer, co przyspieszyloby caly proces zmieny taryfy.

 

Problemy z oferta (2016-03-08 14:09)

Jeżeli przy podpisywaniu umowy wybrałaś jakiś pakiet, to zostanie on włączony w momencie zmiany na nju buzz (zwykle jest jakieś opóźnienie, u mnie z tego co pamiętam pierwsza doba po zmianie była bez pakietu, ale ew. reklamacje za naliczenie kosztów w tym okresie nju rozpatruje pozytywnie). Każda zmiana pakietu następuje od nowego okresu rozliczeniowego, więc jeżeli przy składaniu wniosku nie wybrałaś żadnego i wybierzesz go dopiero po zmianie taryfy na nju buzz, to niestety zostanie aktywowany dopiero w kolejnym okresie. Ratunkiem jest chyba jedynie kontakt z BOK. Ale z tego co pamiętam przy rezygnacji z przenoszonego numeru i aktywowaniu nju buzz w panelu na numerze tymczasowym (a tym samym jego zmianie na numer stały), ta taryfa powinna być włączona w ciągu 24h a nie na końcu okresu rozliczeniowego.

 

Problemy z oferta (2016-03-09 11:47)

Czyli jeżeli sama aktywowałam nju buzz (tak jak mi kazano) i zacznie się nowy okres rozliczeniowy (chociaż tak jak mówisz, powinna zmienić się w ciągu 24 h :/), to powinnam mieć "wszystko komórkowe", bo tak jest w umowie? Fajnie by było. Co prawda zgłosiłam problem do nju, ale wciąż czekam aż łaskawie mi odpowiedzą. W końcu mają na to 14 dni :/

No nic tam, dziękuję za odpowiedź, przyznam, że mnie trochę uspokoiła C:

Poza tym mam pytanie - wolałabym się skontaktować z nimi telefonicznie, ale szkoda mi nabijania faktury, skoro na poprzednim telefonie mam wciąż kilkanaście darmowych minut do wykorzystania. Czy mogę normalnie zadzwonić ze starego tmobile na ten 690 610 610?

[edytowane przez japrdl o 11:52 w dniu 2016-03-09]
 

Problemy z oferta (2016-03-09 15:13)

Jeśli przy przenoszeniu wybrałaś od razu "wszystko komórkowe" (to jest napisane na umowie którą dostarczył kurier) to tak, "wszystko komórkowe" zostanie włączone w momencie zmiany nju tymczasowy na nju buzz.

Możesz normalnie zadzwonić z każdego telefonu na 690 610 610.

 

Problemy z oferta (2016-03-09 23:06)

Martinez, niech to, w co wierzysz, obdarzy Cię szczodrze! :D

odpowiedź

Problemy z oferta | japrdl (09.03.2016, 11:47)

Czyli jeżeli sama aktywowałam nju buzz (tak jak mi kazano) i zacznie się nowy okres rozliczeniowy (chociaż tak jak mówisz, powinna zmienić się w ciągu 24 h :/), to powinnam mieć "wszystko komórkowe", bo tak jest w umowie? Fajnie by było. Co prawda zgłosiłam problem do nju, ale wciąż czekam aż łaskawie mi odpowiedzą. W końcu mają na to 14 dni :/

No nic tam, dziękuję za odpowiedź, przyznam, że mnie trochę uspokoiła C:

Poza tym mam pytanie - wolałabym się skontaktować z nimi telefonicznie, ale szkoda mi nabijania faktury, skoro na poprzednim telefonie mam wciąż kilkanaście darmowych minut do wykorzystania. Czy mogę normalnie zadzwonić ze starego tmobile na ten 690 610 610?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

112 gości i 0 zalogowanych użytkowników