forumnju na kartęofertapozarte pieniadze z konta

pozarte pieniadze z konta

 

pozarte pieniadze z konta (2016-03-02 18:10)

witam.


wczoraj posiadalem ponad 29zl na koncie a dzisiaj kwota sie skonczyla i licznik wykorzystanych srodkow wskazuje jedyne 15 zl

 

pozarte pieniadze z konta (2016-03-02 22:38)

Billing po zalogowaniu na stronie www może pokazywać dane z opóźnieniem, więc nie traktuj tego co widzisz na www jako w 100% wiarygodne na daną chwilę, sprawdź sobie jutro i wtedy zobacz, czy masz wszystkie połączenia.
Zresztą sam powinieneś mniej więcej ocenić, czy masz ujęte wszystkie połączenia w billingu, w końcu Ty najlepiej wiesz gdzie i jak długo dzwoniłeś itp.

 

pozarte pieniadze z konta (2016-03-03 18:38)

tak ale jak mam 30zl na koncie i wlaczone 29zl za wszystkie komurkowe i bobierze reszte kasy a nie aktywuje pakietu to nie moge dzwonic i pisac a kasa miedzy rozliczeniem a wlaczeniem pakietu bedzie dla was za freee ?? przeciez podobno max 29zl a nie wiecej a pobralo 30

 

pozarte pieniadze z konta (2016-03-04 01:04)

Jestem zmęczony i nie mam czasu odszyfrowywać co miałeś na myśli.
Następnym razem poświęć trochę czasu i spróbuj napisać zgodnie z zasadami pisania w języku polskim.

Póki co mogę doradzić, abyś zapoznał się z regulaminem usług z których korzystasz:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-uslugi-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdf
oraz jeśli korzystasz z promocji 10GB to:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-promocji-10GB-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdf

Jeśli coś nie działa zgodnie z regulaminem to pisz reklamację do Nju.

P.S. Nie pisz do mnie "dla Was", bo ja jestem zwykłym użytkownikiem Nju i nic mi do Twoich pieniędzy na Twoim koncie. Grzecznościowo próbowałem Ci pomóc jak forumowicz innemu forumowiczowi i tyle w temacie.

odpowiedź

pozarte pieniadze z konta | nju_klient (04.03.2016, 01:04)

Jestem zmęczony i nie mam czasu odszyfrowywać co miałeś na myśli.
Następnym razem poświęć trochę czasu i spróbuj napisać zgodnie z zasadami pisania w języku polskim.

Póki co mogę doradzić, abyś zapoznał się z regulaminem usług z których korzystasz:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-uslugi-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdf
oraz jeśli korzystasz z promocji 10GB to:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-promocji-10GB-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdf

Jeśli coś nie działa zgodnie z regulaminem to pisz reklamację do Nju.

P.S. Nie pisz do mnie "dla Was", bo ja jestem zwykłym użytkownikiem Nju i nic mi do Twoich pieniędzy na Twoim koncie. Grzecznościowo próbowałem Ci pomóc jak forumowicz innemu forumowiczowi i tyle w temacie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

65 gości i 0 zalogowanych użytkowników