forumnju z rachunkiemofertaProblem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :(

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :(

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2016-02-20 21:21)

Nie mogę wysłać do Państwa maili - mam zwrotki o braku możliwości dostarczenia maila - chodzi o adresy sklep@njumobile.pl oraz przechodze.do@njumobile.pl. Konsultanci odsyłają mnie do opisu sprawy w mailu a mail nie dochodzi (wysyłany z kilku skrzynek pocztowych). Proszę o informację co jest nie tak? Robię błąd w adresie ? 
Mam zamieszanie z dokumentami, które ciągnie się już ponad 2 tygodnie i nie mogę sprawy posunąć do przodu :(

Krzysiek

~krzysiek

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2016-02-21 01:24)

Obsługa BOK nie udziela oficjalnych odpowiedzi na forum, więc Państwo Tobie nie odpiszą, możesz tutaj liczyć tylko na innych użytkowników Nju/forum
Podobno poprawne są adresy:
przechodzedo@njumobile.pl
przechodze.do@njumobile.pl

Nie wiem co dostajesz za zwrotkę, ale może być tak, że adresy pocztowe w domenie njumobile.pl są na czarnej liście Twojego dostawcy, albo Twoje konto jest gdzieś na czarnej liście, więc ewentualnie problem z wysyłką przekaż do swojego dostawcy poczty e-mail.
Albo wyślij wiadomość z innego konta e-mail (innego serwera/serwisu) jeśli takowe posiadasz i zobacz jaki będzie efekt.
Czasem warto wysłać wiadomość od innego dostawcy internetu, bo to też może to robić różnicę.

Jeśli to nie pomoże to kolejny telefon do BOK Nju i telefonicznie przedstaw sprawę z podkreśleniem, że wiadomości są odrzucane. Ale pamiętaj, że kontakt telefoniczny nie bywa łatwy, czasem konsultanci są niekumaci i niekompetentni i niekiedy pomaga wykonanie telefonu trochę później i rozmowa z innym konsultantem, bardziej ogarniętym i chętnym do pomocy.
Jakby co to do "sklepu" jest inny numer (teraz nie pamiętam go) ale jak poprosisz BOK to powinni Ciebie przełączyć albo podadzą ten właściwy numer.

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2018-02-04 12:32)

to jest odpowiedź na post:

Nie mogę wysłać do Państwa maili - mam zwrotki o braku możliwości dostarczenia maila - chodzi o adresy sklep@njumobile.pl oraz przechodze.do@njumobile.pl. Konsultanci odsyłają mnie do opisu sprawy w mailu a mail nie dochodzi (wysyłany z kilku skrzynek pocztowych). Proszę o informację co jest nie tak? Robię błąd w adresie ? 
Mam zamieszanie z dokumentami, które ciągnie się już ponad 2 tygodnie i nie mogę sprawy posunąć do przodu :(

Krzysiek

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1517743978176

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2019-08-07 14:29)

to jest odpowiedź na post:

Obsługa BOK nie udziela oficjalnych odpowiedzi na forum, więc Państwo Tobie nie odpiszą, możesz tutaj liczyć tylko na innych użytkowników Nju/forum
Podobno poprawne są adresy:
przechodzedo@njumobile.pl
przechodze.do@njumobile.pl

Nie wiem co dostajesz za zwrotkę, ale może być tak, że adresy pocztowe w domenie njumobile.pl są na czarnej liście Twojego dostawcy, albo Twoje konto jest gdzieś na czarnej liście, więc ewentualnie problem z wysyłką przekaż do swojego dostawcy poczty e-mail.
Albo wyślij wiadomość z innego konta e-mail (innego serwera/serwisu) jeśli takowe posiadasz i zobacz jaki będzie efekt.
Czasem warto wysłać wiadomość od innego dostawcy internetu, bo to też może to robić różnicę.

Jeśli to nie pomoże to kolejny telefon do BOK Nju i telefonicznie przedstaw sprawę z podkreśleniem, że wiadomości są odrzucane. Ale pamiętaj, że kontakt telefoniczny nie bywa łatwy, czasem konsultanci są niekumaci i niekompetentni i niekiedy pomaga wykonanie telefonu trochę później i rozmowa z innym konsultantem, bardziej ogarniętym i chętnym do pomocy.
Jakby co to do "sklepu" jest inny numer (teraz nie pamiętam go) ale jak poprosisz BOK to powinni Ciebie przełączyć albo podadzą ten właściwy numer.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1565180951746

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2020-01-17 18:48)

to jest odpowiedź na post:

Obsługa BOK nie udziela oficjalnych odpowiedzi na forum, więc Państwo Tobie nie odpiszą, możesz tutaj liczyć tylko na innych użytkowników Nju/forum
Podobno poprawne są adresy:
przechodzedo@njumobile.pl
przechodze.do@njumobile.pl

Nie wiem co dostajesz za zwrotkę, ale może być tak, że adresy pocztowe w domenie njumobile.pl są na czarnej liście Twojego dostawcy, albo Twoje konto jest gdzieś na czarnej liście, więc ewentualnie problem z wysyłką przekaż do swojego dostawcy poczty e-mail.
Albo wyślij wiadomość z innego konta e-mail (innego serwera/serwisu) jeśli takowe posiadasz i zobacz jaki będzie efekt.
Czasem warto wysłać wiadomość od innego dostawcy internetu, bo to też może to robić różnicę.

Jeśli to nie pomoże to kolejny telefon do BOK Nju i telefonicznie przedstaw sprawę z podkreśleniem, że wiadomości są odrzucane. Ale pamiętaj, że kontakt telefoniczny nie bywa łatwy, czasem konsultanci są niekumaci i niekompetentni i niekiedy pomaga wykonanie telefonu trochę później i rozmowa z innym konsultantem, bardziej ogarniętym i chętnym do pomocy.
Jakby co to do "sklepu" jest inny numer (teraz nie pamiętam go) ale jak poprosisz BOK to powinni Ciebie przełączyć albo podadzą ten właściwy numer.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1579283293167

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2020-08-13 11:10)

Zaplacilam rachunek A oni piszą żeby zapłacić.....Boże jaki mają bslagan

~elia

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2020-08-13 16:10)

Hej :) W tym wątku jest poruszany inny temat i przez to też powstaje bałagan. Jeśli wpłaciłaś to wyślij potwierdzenie wpłaty przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Sprawdź też czy dokonałaś wpłaty na właściwy numer rachunku bankowego, bo ponaglenia też nie przychodzą bez przyczyny. Pozdrawiam :) 

 

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( (2021-12-03 16:50)

to jest odpowiedź na post:

Obsługa BOK nie udziela oficjalnych odpowiedzi na forum, więc Państwo Tobie nie odpiszą, możesz tutaj liczyć tylko na innych użytkowników Nju/forum
Podobno poprawne są adresy:
przechodzedo@njumobile.pl
przechodze.do@njumobile.pl

Nie wiem co dostajesz za zwrotkę, ale może być tak, że adresy pocztowe w domenie njumobile.pl są na czarnej liście Twojego dostawcy, albo Twoje konto jest gdzieś na czarnej liście, więc ewentualnie problem z wysyłką przekaż do swojego dostawcy poczty e-mail.
Albo wyślij wiadomość z innego konta e-mail (innego serwera/serwisu) jeśli takowe posiadasz i zobacz jaki będzie efekt.
Czasem warto wysłać wiadomość od innego dostawcy internetu, bo to też może to robić różnicę.

Jeśli to nie pomoże to kolejny telefon do BOK Nju i telefonicznie przedstaw sprawę z podkreśleniem, że wiadomości są odrzucane. Ale pamiętaj, że kontakt telefoniczny nie bywa łatwy, czasem konsultanci są niekumaci i niekompetentni i niekiedy pomaga wykonanie telefonu trochę później i rozmowa z innym konsultantem, bardziej ogarniętym i chętnym do pomocy.
Jakby co to do "sklepu" jest inny numer (teraz nie pamiętam go) ale jak poprosisz BOK to powinni Ciebie przełączyć albo podadzą ten właściwy numer.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~wiktor2010

odpowiedź

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :( | pilotka (13.08.2020, 16:10)

Hej :) W tym wątku jest poruszany inny temat i przez to też powstaje bałagan. Jeśli wpłaciłaś to wyślij potwierdzenie wpłaty przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Sprawdź też czy dokonałaś wpłaty na właściwy numer rachunku bankowego, bo ponaglenia też nie przychodzą bez przyczyny. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

27 gości i 0 zalogowanych użytkowników