to jest odpowiedź na post:
Obsługa BOK nie udziela oficjalnych odpowiedzi na forum, więc Państwo Tobie nie odpiszą, możesz tutaj liczyć tylko na innych użytkowników Nju/forum
Podobno poprawne są adresy:
przechodzedo@njumobile.pl
przechodze.do@njumobile.pl
Nie wiem co dostajesz za zwrotkę, ale może być tak, że adresy pocztowe w domenie njumobile.pl są na czarnej liście Twojego dostawcy, albo Twoje konto jest gdzieś na czarnej liście, więc ewentualnie problem z wysyłką przekaż do swojego dostawcy poczty e-mail.
Albo wyślij wiadomość z innego konta e-mail (innego serwera/serwisu) jeśli takowe posiadasz i zobacz jaki będzie efekt.
Czasem warto wysłać wiadomość od innego dostawcy internetu, bo to też może to robić różnicę.
Jeśli to nie pomoże to kolejny telefon do BOK Nju i telefonicznie przedstaw sprawę z podkreśleniem, że wiadomości są odrzucane. Ale pamiętaj, że kontakt telefoniczny nie bywa łatwy, czasem konsultanci są niekumaci i niekompetentni i niekiedy pomaga wykonanie telefonu trochę później i rozmowa z innym konsultantem, bardziej ogarniętym i chętnym do pomocy.
Jakby co to do "sklepu" jest inny numer (teraz nie pamiętam go) ale jak poprosisz BOK to powinni Ciebie przełączyć albo podadzą ten właściwy numer.