to jest odpowiedź na post:
W tandemie za 19 zł | dagatamara (01.03.2016, 14:34)
Ja zaczęłam również korzystać z niu 29zl komórkowe plus nowy nr za 9 zł. I pierwszą faktura przyszła rzeczywiście nieznacznie większą niż dotychczasowe faktury w samej ofercie 29zl. I nie wczytywalam się w szczegóły wyciągu z rozmów. Ale kolejną to już znaczną różnica: ponad 75 zł,gdzie czytam że nr dodatkowy za 9zl i nielimitowane polaczenia, nagle zawiera opłatę 29 za połączenia, więc prawie 40 zł płacę za ten niby nie limitowany abonament ? Nie wiem jak to załatwić i gdzie zapytać o szczegoly bo niu nawet infolinii nie ma. Wszystko niby ok w tej sieci, poza wyjątkami zasięgu w wyjątkowych przypadkach. Ale sama obsługa i pomoc posprzedazowa tra GE dia. Gdzie to zgłosić?
Tak opisana sprawa jak to już skomentował zig jest niemożliwa do ogarnięcia przez typowego forumowicza, ale mimo wszystko osobiście znalazłem w niej jakąś logikę ;)
Otóż wcześniej były już na forum przypadki, że po aktywacji Nju Dodatkowy nie działał wspólny limit 29zł dla obu numerów na raz, czyli Nju Dodatkowy był na papierze, a w systemie on nie działał i połączenia z tego numeru były naliczane dodatkowo zawyżając np. dwukrotnie kwotę rachunku.
Być może Twój przypadek to właśnie ten problem.
Napisz reklamację do BOK, po zalogowaniu do swojego konta w zakładce MOJE KONTO - KONTAKT jest formularz kontaktowy.
Co do infolinii to na stronie głównej jest podany numer do BOK *610 albo w pełnej formie 690 610 610, więc nie rozumiem Twojego zarzutu na brak infolinii. Nawet na karcie SIM powinien być zapisany numer do BOK ale chyba w formie skróconej *610.
Zasięg Nju to de facto zasięg Orange, jeśli Tobie nie odpowiada to zmień sieć na inną albo przed zakupem trzeba było pomyśleć o zasięgu i kupić pre-paida za 5zł i sprawdzić jak to działa u Ciebie.
P.S. Najłatwiej szuka się winy u innych ale ciężko jest przyznać się publicznie do własnych błędów i zaniedbań.
[edytowane przez nju_klient o 13:52 w dniu 2016-03-02]