forumnju z rachunkiemusługiNju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów

 

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów (2016-01-12 07:13)

Niby wszystkie ustawienia są ok odnośnie danych itp., ale jako nju dodatkowy nie mogę korzystać z Internetu i wysyłać mms'ów. Nie wiem co jest grane...??

 

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów (2016-01-12 10:03)

<span >Wykonaj na numerze głównym krótkie połączenie z internetem(w każdym okresie rozliczeniowym). <br ><span >Jeżeli masz telefon(dodatkowy) z LTE najprawdopodobniej będzie jeszcze potrzebne złożenie zgłoszenia technicznego o odblokowanie przesyłu danych.<br ><span >NJU ma taki(e) nierozwiązany(e) problemik(i).

~jamci

 

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów (2016-01-12 10:07)

I jeszcze jeden niuansik. Wyraz "<span >kożystania" pisze się inaczej. Zgroza.

~jamci

 

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów (2018-06-16 21:14)

to jest odpowiedź na post:

Niby wszystkie ustawienia są ok odnośnie danych itp., ale jako nju dodatkowy nie mogę korzystać z Internetu i wysyłać mms'ów. Nie wiem co jest grane...??

~gość1529176456465

 

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms'ów (2018-06-16 23:23)

Jeżeli dopiero co aktywowałeś numer dodatkowy i konfiguracja jest prawidłowa,  prawdopodobnie numery nie zostały powiązane, a ponieważ numer dodatkowy korzysta z pakietu, który jest na głównym nie można nawiązać połączenia z internetem. MMS-y w niektórych aparatach wymagają aktywnej transmisji danych, stąd jeżeli internet nie działa to nie wyślesz MMS-a. Zadzwoń w poniedziałek  do bok *610 (690610610) powiążą numery, ewentualnie wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.

[edytowane przez pilotka o 23:28 w dniu 2018-06-16]

odpowiedź

Nju dodatkowy - brak możliwości kożystania z internetu i wysyłania mms' | ów (pilotka)

Jeżeli dopiero co aktywowałeś numer dodatkowy i konfiguracja jest prawidłowa,  prawdopodobnie numery nie zostały powiązane, a ponieważ numer dodatkowy korzysta z pakietu, który jest na głównym nie można nawiązać połączenia z internetem. MMS-y w niektórych aparatach wymagają aktywnej transmisji danych, stąd jeżeli internet nie działa to nie wyślesz MMS-a. Zadzwoń w poniedziałek  do bok *610 (690610610) powiążą numery, ewentualnie wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

93 gości i 0 zalogowanych użytkowników