To może ja opowiem, mam tendencję do spóźniania się z zapłatą rachunku. Raz przez to, że konto mam puste i czekam na przelew zewnętrzny, raz zapominam itp. ale nie o tym mowa.
Jak to jest, już mówię:
Cykl rozliczeniowy mam 18-19.
Dostaję fakturę na maila, sms, że jest nowa faktura do opłacenia itp. - to każdy ma, a teraz co ja mam:
Przed terminem: że tego i tego dnia mija termin i jeżeli opłacę w terminie - nie naliczą mi odsetek.
Po terminie - zazwyczaj mam do 3 każdego miesiąca dostaję upomnienie, że minął termin i proszą o wpłatę. Dają tak ok 10 dni. Przesyłają sms, że jeżeli do dnia tego i tego nie opłacę faktury, zablokują mi usługę.
Koszty? Chyba liczą procentowo od faktury, ale w moim przypadku tak +/- 0,10 zł.
Nigdy nie przekroczyłem terminu blokady.
Aaaa i przychodzi mi mail ok 10 z adresu windykacja(at)nju.pl że zalegam z płatnością.
Pozdrawiam
[edytowane przez pdmit o 11:33 w dniu 2016-01-19]