Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu | nju_klient (26.11.2015, 13:27)
@krzysiek_d4
Sądziłem, że jesteś normalny ale teraz stwierdzam, że reprezentujesz poziom tzw. Dziecka Neostrady z kompleksami.
Spamujesz to forum i nie umiesz korzystać z zakładki EDYTUJ.
Po co w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110100002,title,oferta-quot-wszystko-komorkowe-za-29-z-quot-i-dodatkowy-numer-9-z-,watek
pisałeś 4 wiadomości jedną pod drugą
(2015-11-25 23:17)
(2015-11-25 23:33)
(2015-11-25 23:41)
(2015-11-26 00:00)
Dodatkowo w innych wątkach:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,100800001,title,czy-ktos-mie-robi-w-balona-,watek
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110400001,title,wszystko-za-39-z-naliczanie-za-transfer-darmowego-internetu-,watek
piszesz to samo (dublujesz posty) o transferze danych.
Na każdym szanującym się i moderowanym forum dawno dostałbyś ostrzeżenie i za brak dostosowania zarobiłbyś ostatecznie bana.
Kulturę osobistą wynosi się z domu, więc sam sobie wystawiasz opinię swoim zachowaniem w necie.
Poza tym w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,103400004,title,-quot-zawyzanie-quot-faktur,watek
Jest Twoja wypowiedź z dnia 2015-10-03 15:08, z której wynika, że masz ofertę "Jeden na wszystko za 39zł", więc masz w cenie wliczony pakiet 5GB (bądź 12,5GB za staż). Ponadto wtedy zawyżanie faktur wynikało z połączeń międzynarodowych, a nie z netu, także nie jesteś konsekwentny.
Generalnie skoro przez pół roku nie rozwiązałeś swojego problemu (choć nie wiem na ile Twoje żale są zasadne) i ciągle się denerwujesz to dla mnie jesteś wyjątkowym pechowcem albo wyjątkowym nieudacznikiem. Masz do dyspozycji poza reklamacją skargę do UKE albo w ostateczności zmianę operatora na innego.
Na rynku masz ofert do wyboru do koloru, więc znajdziesz coś podobnego do Nju. Tylko trzeba działać, a nie wiecznie użalać się nad swoim losem i marudzić.